Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Helt almindeligt brok Lør Jun 23, 2012 6:16 pm
Jeg tænkte at det kunne jeg vel også? Altså brokke mig.. Oh well, vi kender alle (næsten alle) Chrode.. Og historien omkring at han blev banlyst her indefra ret mange gange.. Nå Jeg er nu så uheldig, at skrive med ham inde på Asdun -_____-" Og her gik jeg og troede at han var blevet et bedre menneske, fordi han sagde undskyld til mig.. Meeen nej! Nu sidder han igen og hælder vand ud af ørerne som han pleger, og sviner T til, og mener at han er en idiot.. Og God..
Så er der nogen der har et fint lille råd til at bede ham om at lukke r****? For det er da godt træls at sidde og høre hans beklagelser >.<
Tusmørkevandre
Antal indlæg : 75 Join date : 12/12/11 Age : 35
Emne: Sv: Helt almindeligt brok Lør Jun 23, 2012 7:36 pm
1: Overvej om du vil tage en kamp med ham. I reglen er det bedre at lade vær, hvis du ikke selv får noget ud af det. 2: Hvis du vil tage kampen så skal du ikke gøre det over et forum. Han er usikker og bruger derfor internet til kommuniker. Derfor er det mere oplagt at finde ham og fange ham i en situation hvor han ikke kan gennem sig bag en skærm. 3: Er du ikke typen som gider dette så forslår jeg, du skaffe dig nok tillid hos ham og flå ham inden fra. 4: Ellers tror jeg ærlig talt at du kan nøjes med en skarp dog høflig anmodning om ikke at blive kontakt af ham 5: gå til administrator af forummet - og bed person om at blokker ham.
Akari
Emne: Sv: Helt almindeligt brok Lør Jun 23, 2012 7:44 pm
Der skete nu det at jeg tog kampen op med ham, og fik vist pillet ham godt ned fra sin høje stol, og fik ham ned og snakke på en ordenlig måde, hvilket jeg enlig er en smule imponeret over...
Ceenth
Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Helt almindeligt brok Lør Jun 23, 2012 9:08 pm
Heheheheeh... Dén mand altså....
Citat :
fik ham ned og snakke på en ordenlig måde
Imponerende, det er da en præstation som du kan være stolt af...
Men jeg vil så sige at jeg sådan set er ganske enig med den kære tusmørkevandrer's første råd, i bund og grund må man jo gøre op med sig selv hvor meget energi konflikten kræver kontra hvor meget man får igen..
Mvh.
Ceenth.
Akari
Emne: Sv: Helt almindeligt brok Lør Jun 23, 2012 9:48 pm
Det er jeg også helt enig i Desværre havde jeg allerede kastet mig ud i diskussionen der, men om jeg ligefrem er stolt over at hive ham ned på et neveu hvor han er til at snakke med.. ja xD jeg er mere overrasket xD
Ceenth
Emne: Sv: Helt almindeligt brok Søn Jun 24, 2012 1:49 am
Tjah, altså, hvem ved... Muligvis så har manden faktisk ændret adfærd som han påstod da han sneg sig ind sidst, i hvert fald i en hvis udstrækning.. Man kan bare ikke rigtigt bruge det til så meget når man ikke har noget konkret bevis for det.. Desuden tyder hans attitude både her og på det andet forum ikke rigtigt på det..
Hmm.. Men nu nok om det, jeg har det lidt ambivalent med at diskutere dette her for meget, da det på den ene side synes velfortjent, men det på den anden side da vil være at gøre nøjagtigt det samme over for ham som han gjorde over for Master T på det andet forum...
Ceenth Out...
Tusmørkevandre
Antal indlæg : 75 Join date : 12/12/11 Age : 35
Emne: Sv: Helt almindeligt brok Søn Jun 24, 2012 10:52 am
Ceenth skrev:
den kære tusmørkevandrer
du kan selv være kær! hehe..
Ceenth
Emne: Sv: Helt almindeligt brok Søn Jun 24, 2012 2:35 pm
Citat :
du kan selv være kær! hehe..
Det klarer jeg da fint i forvejen..!
Derp.!
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Emne: Sv: Helt almindeligt brok Søn Jun 24, 2012 5:11 pm
jeg vil gerne lige give min mening med inden tråden bliver lukket/stoppet af Mr T
Jeg har lavet en bruger på det forum Akari omtalete, ikke så meget for selv at se om Chrode havde ændret sig, men mere for at søge mere viden, man kan aldrig få for meget viden
Jeg har været medlem siden i formiddags, har været tæt at på svare på nogle af hans indlæg, men han posteringer gør mig bare så irreteret, da han stadig er selvmodsigende og bliver ved med at lave om på sine spørgsmål, afviser de svar der kommer på hans spørgsmål og........ja faktisk mener jeg ikke han har ændret sig en skid.
Og nu er vist det nok bedst at jeg stopper med at skrive.....
Akari
Emne: Sv: Helt almindeligt brok Søn Jun 24, 2012 5:14 pm
Jeg giver dig kun ret, men jeg har valgt lidt og grine af ham, netop fordi han modsiger sig selv, og skriver lidt ting der ikke har en fis med noget som helst at gøre xD Men nok om ham nu, han kan fortsat få lov at leve i den der lille boble han nu er inden i xD