Antal indlæg : 8 Join date : 24/10/12 Age : 36 Geografisk sted : Århus
Emne: Hej alle sammen Ons Okt 24, 2012 1:34 am
Jeg er ikke sikker på om det her er det rette forum for mig, men "so far" ser det rigtig nok ud
Jeg tror på spøgelser, og vil påstå at jeg har set et par stykker. Det meste af tiden mærker eller hører jeg dem kun.
^^ Er jeg så det rigtige sted?
Jeg er 24 år, og er bosat i Århus. Her bor jeg sammen med mine to dejlige katte. ehm... Jeg er ikke sikker på hvad jeg mere skal fortælle, men I må jo spørge ind til noget hvis det er
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Hej alle sammen Ons Okt 24, 2012 4:42 am
Du er i hvert fald ikke gået helt galt i byen. Til trods for dette forum beskæftiger sig med de okkulte/esoteriske videnskaber, så er er spøgelser og andre "løse" æteriske fænomener tillige en del af, hvad vi har med at gøre. Ydermere virker det til, at clairvoyance sandsynligvis spiller ind her, og dette er et alment felt indenfor vestlig esotericisme.
Under alle omstændigheder bydes du hjerteligt velkommen til foraet.
Mange venlige hilsner,
Tesposinus
Ceenth
Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Hej alle sammen Ons Okt 24, 2012 8:23 am
Velkommen til fora'et..
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Hej alle sammen Ons Okt 24, 2012 12:09 pm
Velkommen til
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Hej alle sammen Ons Okt 24, 2012 1:32 pm
Forresten, skal du bare spørge løs her inde jeg kender selv til det med spøgelser, da det er lidt en hverdag for mig. Glemte jeg bare lige at skrive i min første besked :p Men igen, velkommen
Prospero
Antal indlæg : 632 Join date : 05/07/10 Age : 40
Emne: Sv: Hej alle sammen Ons Okt 24, 2012 3:40 pm
Velkommen til!
Det lyder enormt interessant at du har set og mærket spøgelser. Er det nogle oplevelser du er interesseret i at dele?
Christian
Antal indlæg : 204 Join date : 09/10/11 Age : 30
Emne: Sv: Hej alle sammen Ons Okt 24, 2012 5:32 pm
Velkommen! Hvis du har spørgsmål eller andet så send bare en besked eller noget i den dur. Eller mol.
G Jensen
Antal indlæg : 8 Join date : 24/10/12 Age : 36 Geografisk sted : Århus
Emne: Sv: Hej alle sammen Tors Okt 25, 2012 12:23 am
Prospero skrev:
Velkommen til!
Det lyder enormt interessant at du har set og mærket spøgelser. Er det nogle oplevelser du er interesseret i at dele?
Jamen meget gerne da Men har ikke kigget foraet igennem endnu, til at vide hvor de tråde ligger endnu, eller hvor jeg placere dem
Jeg er nemlig også meget interesseret i at vide noget mere om det. Jeg kan til tider mærke dem, og vil gerne kunne styre det noget bedre
Og takker til alle for velkomst
Prospero
Antal indlæg : 632 Join date : 05/07/10 Age : 40
Emne: Sv: Hej alle sammen Tors Okt 25, 2012 12:53 am
Hvis du aktivt kaldte dem frem passer det ind i nekromanti mappen, og hvis det var "tilfældige" oplevelser så er det nok mere passende inde på clairvoyance. I guess.