Emne: Bartimæus' præsentation Man Nov 26, 2012 9:17 pm
Hej Occulta Scientia,
Jeg må sige at jeg var meget overrasket da jeg faldt over en dansk okkult portal. Glad, men overrasket. Jeg vil her i indlægget prøve at redegøre for min valfart gennem tiden, så, here we go:
Det hele startede da jeg ved et tilfælde faldt over en side, der blandt andet beskrev déjà-vu og jeg blev hurtigt fanget af dens indhold. Jeg indledte mig herefter i en længere research over nettet, der præsenterede ideer om okkultisme for mig og her startede mit studie. Det er nu otte år siden.
Jeg har i mange år været alene med min lidenskab og, ærligt talt, følt mig som Palle alene i Verden, og det var da også den primære faktorer, der fik mig til at lægge mine esoteriske værdiger bag mig, men efter en rum tid hvor jeg havde lagt okkultismen på hylden, vækkedes min gamle passion til live igen og det var da at jeg faldt over jeres forum.
Det var så den korte version. Så med håb om mange fremtidige korrespondancer,
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Bartimæus' præsentation Man Nov 26, 2012 9:42 pm
Velkommen til
Prospero
Antal indlæg : 632 Join date : 05/07/10 Age : 40
Emne: Sv: Bartimæus' præsentation Man Nov 26, 2012 10:25 pm
Velkommen til!
Jeg tror de fleste danske okkultister kender til det at være 'Palle alene i verden'. DK er desværre ret tomt hvad angår dette felt. Det er faktisk sjovt hvordan Danmark altid har været tomt for lige netop de ting jeg er allermest interesseret i. Som om "Danmark" er et synonym for "mangel".
Ceenth
Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Bartimæus' præsentation Tirs Nov 27, 2012 12:27 am
Hjerteligt velkommen til fora'et!
Ja, der er i hvert fald ingen grund til at føle sig som palle alene i verden længere, du kan jo bare hoppe med til det næste møde som jeg regner med at arrangere til foråret..
Mvh.
Ceenth.
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Bartimæus' præsentation Tirs Nov 27, 2012 2:14 pm
velkommen
Christian
Antal indlæg : 204 Join date : 09/10/11 Age : 30
Emne: Sv: Bartimæus' præsentation Tirs Nov 27, 2012 9:48 pm
Velkommen.
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Emne: Sv: Bartimæus' præsentation Tirs Nov 27, 2012 11:01 pm
velkommen til
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Bartimæus' præsentation Ons Nov 28, 2012 2:42 pm
Hjerteligt velkommen til foraet!
Isobel
Antal indlæg : 34 Join date : 13/11/12 Age : 47 Geografisk sted : københavn
Emne: Sv: Bartimæus' præsentation Tors Nov 29, 2012 11:24 am
Velkommen til :-)
Bartimæus
Antal indlæg : 4 Join date : 26/11/12
Emne: Sv: Bartimæus' præsentation Tirs Dec 11, 2012 11:10 am
Tak til jer alle for velkomsten.
Jeg vil lige gribe muligheden og undskylde for min manglende aktivitet i foraet her fra start af, men jeg har fundet det lidt svært at komme igang - det skal jeg dog nok komme efter.
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Bartimæus' præsentation Tirs Dec 11, 2012 12:25 pm
Det er altid svært at komme igang Det er nu heller ikke fordi der sker det store her inde for tiden. Jeg selv har intet at sige for tiden, og ingen spørgsmål da jeg har travlt med julen :p
Ceenth
Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Bartimæus' præsentation Tors Dec 13, 2012 8:48 pm
Citat :
Jeg vil lige gribe muligheden og undskylde for min manglende aktivitet i foraet her fra start af, men jeg har fundet det lidt svært at komme igang - det skal jeg dog nok komme efter.
Heheh, Ingen alarm ven.. Her er stendødt for tiden.. Folk har travlt med alt muligt andet.. Mig selv inkluderet.. Det er jul.. Det er nu der kommer kæmperegninger lige inden folk skal til at købe gaver.. Stress-stress-Hygge-hygge..
Men hvis du vil påtage dig missionen at bringe lidt liv og glæde tilbage hertil så har du da min fulde opbakning..