Emne: Sv: Kristian Leths magiske cirkel Man Apr 22, 2013 7:54 pm
Kan jeg godt huske, han snakkede om, da han var herinde omkring O.S.... Se, det kunne have været dig, Prospero! Fame & Fortune!!!
Prospero
Antal indlæg : 632 Join date : 05/07/10 Age : 40
Emne: Sv: Kristian Leths magiske cirkel Man Apr 22, 2013 11:41 pm
Tesposinus skrev:
Se, det kunne have været dig, Prospero!
I don't get it....
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Kristian Leths magiske cirkel Tirs Apr 23, 2013 2:57 am
Kan du ikke huske, jeg anbefalede ham at interviewe dig?? Men du ville ikke...
Prospero
Antal indlæg : 632 Join date : 05/07/10 Age : 40
Emne: Sv: Kristian Leths magiske cirkel Tirs Apr 23, 2013 11:40 am
Nåh ja! Det havde jeg helt glemt... Jeg har haft så meget i hovedet her på det sidste. For ikke at tale om min episk dårlige hukommelse...
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Emne: Sv: Kristian Leths magiske cirkel Ons Apr 24, 2013 9:22 pm
jeg har hørt alle episoderne...de er rigtig gode. Selv var jeg rigtig for det dobbelt afsnit hvor han snakker Thomas Karlsson, grundlæggeren af Dragon Rouge.
Men afsnitene med erwin neutzsky-wulff er også ganske spændende, dog skal man holde ørene spidse, da han tit snakker meget i tåger, syntes jeg.
interviewet med OTO og Chutulu magikeren er gode. De er sgu allesammen gode. Meget nede på jorden og forståelige
Af de interviews jeg har hørt fra ham kan jeg bedst lide den omkring Necronomicon hvor han interviewer Warlock Asylum. Jeg kunne også virkelig godt lide hans bog hvor han beskrev hans oplevelser med at gå igennem Simon's Necronomicon porte. Han snakker meget personligt omkring magi og oplevelser, og det kan jeg virkelig godt lide! Jeg hader den der Silence regel som pesten...!