Hej, alle sammen!
Beklager denne lille "reklame", men jeg havde lovet visse medlemmer her på foraet, at holde folk underrettet mht. mit ydmyge lille firmas udvikling, så her er seneste opdatering:
Nu er dagen endelig kommet (eller rettere, det gjorde den i går)...
Roger Caro's berømte The Entire Great Work Photographed fra Lapis Publications er nu tilgængelig som forudbestilling!!!Forudbestillingsperioden kører
fra og med den 2. september til og med den 30. november, 2013. Når den endelige dag er oprunden, lukkes forudbestillingerne, og den lille "special item" der gives sammen med de første 250 forudbestillinger, vil ikke længere være tilgængelig. Herfra vil bogen så kunne købes på almindelig vis igennem Hermetic Science Enterprises/Lapis Publications hjemmesiden, betaling håndteret igennem PayPal.
Den 2. december, 2013, vil bogen blive sendt ud til alle forudbestillings-kunder via EMS, der er den hurtigste og mest effektive form for international forsendelse her i Japan. Det tager - under normale omstændigheder - en uge for en pakke at nå destinationslandet herfra. Dertil vil Hermetic Science Enterprises kunder modtage en forsendelsesbekræftigelse via email, når deres bestilling er blevet sendt, der indeholder et tracking nr.
Hvis nogen skulle være interesseret i at købe et eksemplar af denne unikke bog - der aldrig før har været tilgængelig på engelsk i trykket format - så kan I gøre det på:
www.lapispublications.comHer er instruktionerne til, hvordan I skal skride frem:
1. Vælg først hvilken del i verden I bor (i jeres tilfælde, Europa, naturligvis).
2. Klik derefter på "Add to Cart". Så bliver ét eksemplar a bogen lagt i kurven sammen med pågældende fragtpris.
3. I selve kurven kan I så vælge at enten handle videre, ændre antallet af eksemplarer i kurven eller gå til "checkout".
4. Herfra kan i så betale med enten kreditkort eller via jeres egen PayPal konto, såfremt I skulle have en sådan.
5. Efter bogen er bestilt, vil i - almindeligvis inden for 24 timer - modtage en bestillingsbekræftigelse via email.
6. Bogen vil blive pakket og sendt til jer den 2. december, 2013 (den første hverdag efter endt forudbestllingsperiode).
Skulle der ellers være spørgsmål, ris, ros eller andet omkring denne bog, Lapis Publications, Clavicle Press eller Hermetic Science Enterprises generelt, så skal I altid være velkomne til at kontakte mig via firmaets kontaktform på hjemmesiden eller herigennem foraet.
Håber ellers denne titel såvel som de fremtidige alkymi udgivelser fra Lapis Publications, samt kommende grimoire udgivelser fra Clavicle Press, vil falde i jeres smag, og at I finder kvaliteten af udgivelserne i top. Den lidt høje pris på bøgerne skyldes udelukkende, at de trykkes og indbindes i den højeste kvalitet tilgængelig! Dette for at tilfredsstille selv de mest kræsne bog-nørder, samt for at sikre bøgernes holdbarhed igennem mange år.
Hop endelig ind på siden og "sneak-a-peek"! Derudover ville det virkelig glæde mig, hvis I ville være så venlige at klikke "Like" knappen på min nyoprettede Facebook side til firmaet:
https://www.facebook.com/hermeticenterprisesSkulle I ikke selv være vildt entusiastiske omkring alkymi bøger, så skal I endelig lade ordet gå videre, til hvem som helst I kender, der evt. har en interesse for feltet. Jo hurtigere der kan komme gang i tingene, jo hurtigere kan jeg komme videre med de næste projekter (såsom kommende grimoire via Clavicle Press, til de der er mere til ceremoniel magi end alkymi!).
Tak fordi I gad læse dette indlæg!
Mange venlige hilsner,
Tesposinus