Hej, alle sammen!
Lidt mere reklame her, til trods for det rent faktisk er lidt sent ude...
Roger Caro's klassiker,
The Entire Great Work Photographed, officielt oversat fra fransk til engelsk for første gang, er nu endelig tilgængelig via mit ydmyge lille forlag, Lapis Publications. Den var tilgængelig via forudbestilling op til slutningen af december, og blev endelig udgivet den 31. januar, 2014 - efter en lille halvanden måneds forsinkelse grundet lidt administrationsbøvl. Sådant hænder desværre med jomfru forlag, der lille skal have støttehjulene sparket af sig.
Anyway... bogen er nu fuldt tilgængelig via min hjemmeside
www.lapispublications.com, hvor de der nu skulle være interesseret (enten i selve bogen eller blot i at støtte jeres kære gamle admin fra O.S. i hans forlagsbusiness... He! He!), kan købe et eksemplar. Man skal blot klikke på selve billedet af coveret for at komme til selve bogens side, hvorefter man så klikker på
"International Purchase Options" menuen for at vælge "Europe" som købsønsket. Selve prisen der så gives dér, er nemlig bogens pris ($40.00 USD) sammen med forsendelse til Europa. Derfra lægges bogen så i kurven og man betaler via PayPal. Man behøver ikke nødvendigvis have en PayPal konto for at foretage købet, da man blot kan betale direkte med kreditkort.
Mht. bogens pris og forsendelse... jeg ved godt, bogen virker lidt pebret i pris, men det er udelukkende fordi, den er udgivet i hardcover af højeste kvalitet (med ÆGTE stof omslag - ikke det der fup PVC ral!!), og trykket 100% på glossy papir, grundet bogens utallige farvefotografier. Med andre ord, der er ikke lagt "plates" i bogen med farvefotografier, hvorefter resten af værket så er trykket på alm. papir, da jeg selv hader dette. Så jeg ville hellere spendere mere på at trykke den fuldt ud på glossy papir, også selvom dette betød højere pris. Jeg værdsætter selv kvalitet over pris!
Forsendelse kan også virke lidt dyrt, men det er pga. forsendelsestypen. Jeg bruger KUN japansk EMS som forsendelse, da dette er forsikret, lynhurtigt samt supplerer én med tracking nummer, så man kan følge med i bogens fremgang mod målet. Skulle forsendelsesomkostninger være billigere, ville det være uden tracking og langt, langt langsommere.
Nå, men jeg ville blot lige gøre folk opmærksomme på, at bogen nu er tilgængelig, som jeg havde lovet nogle medlemmer herinde. Jeg ved, at der er visse medlemmer, der allerede har støttet mig ved at købe hver deres eksemplar af værket, og for dette er jeg uendeligt taknemlig! Denne støtte betyder meget for mig, og jeg sætter så afsindigt stor pris på venligheden!! Tusind tak, venner!!!
Så... nu skal I endelig bare købe løs, så far her kan få en høj nok indtægt på dette værk, til at kunne udgive flere titler hurtigst muligt (og dette gælder tillige de af jer, der går og venter på udgivelsen af mine grimoire titler igennem Clavicle Press!!!)!