Emne: Crowley Quotes (The Wake world) Fre Apr 18, 2014 12:31 am
Lidt svært at skrive hele indholdet i overskriften, selv om det ville være nemmest. Damn limitation of this reality n'sich.
Aaanyways.
I Konx om Pax af Crowley er der ca. tre sider med div. citater i starten af den fortælling der hedder "The Wake World" Et af dem er fra koranen, et andet er fra en egyptisk stele osv. osv.
Er der nogen der ligger inde med oversættelserne til dem? For dem vil jeg hjertens gerne have.
Emne: Sv: Crowley Quotes (The Wake world) Lør Apr 19, 2014 2:59 pm
Hej, A|Fen!
Velkommen til foraet!
Jeg vil venligst bede dig læse foraets regler/retningslinier grundigt, før du begynder at poste herinde. Det er påkrævet, at man som nyt medlem på foraet, som det første, skriver en selvintroduktion i pågældende sektion. Dette skal finde sted indenfor de første 7 dage efter medlemsoprettelse, ellers bliver man slettet fra foraet.
Nu da du dog endelig er begyndt at poste, vil jeg gerne sig dig tak. Men alligevel vil jeg venligst, men bestemt, informere dig om, at du er nødt til at skrive en selvintroduktion (selvintroduktions sektionen finder du her), inden du giver dig til at poste videre. Det er kun god kotume, at man præsenterer sig selv, når man deltager i et privat selskab med fremmede.