Antal indlæg : 5 Join date : 22/07/15 Age : 34 Geografisk sted : nordjylland
Emne: hey jeg er ny i det her, søger en coach Ons Jul 22, 2015 5:08 pm
hey jeg har lidt svært ved at stave, håber i kan bære over,, jeg er ny i det occulte og søger viden om hvordan man udføre rituler og den slags, jeg har haft nogen oplevelser med ånder i mit liv både gode og dårlige, jeg har længe faktisk siden bare haft stor interesse for at komme igang og har besluttet det skal være nu . jeg har stor interesse for meditation, og ønsker at være i stand til at fremkalde ånder demoner engle og så videre, jeg har ikke den vilde viden har set mange documentare om den åndelige verden og ønsker selv at gøre i den, hvis man kan sige det sådan, jeg ønsker at møde andre folk der forstår hvordan dette fungere og måske få nogen bekendte/venner at øve mig med. er meget intreseret i at praktisere, så skriv endelig hvis i har nogen gode fif eller bare vil chatte lidt. mvh marin
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: hey jeg er ny i det her, søger en coach Ons Jul 22, 2015 11:45 pm
Hejsa og velkommen til Det er længe siden vi har haft nye herinde Uha du har en lang, men dog en fantastisk rejse foran dig fyldt med studier Jeg må sige, at der er lang vej inden du kan fremkalde dæmoner, engle ovs. Men der er da ingen tvivl om at du nok skal komme til det en dag Jeg vil være så flink og sige, at du er velkommen til at kontakte mig hvis det er, dog befinder min viden sig mere inden for heksekunsten, meeen jeg har nu også lidt viden i andre traditioner
Jeg håber at du får en masse ud af siden her Her er lidt dødt, men os der er her, vi skal nok svare så hurtigt vi kan, hvis du har noget at spørge om i de forskellige tråde.
Igen velkommen til
Mvh. Akari
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: hey jeg er ny i det her, søger en coach Tors Jul 23, 2015 12:18 pm
Hjerteligt velkommen til foraet!
ms-occult
Emne: tusind tak Fre Jul 24, 2015 12:35 pm
tusind tak skal i have jeg må sige det med demoner og engle og den slags er nok mere noget der bare fanger min opmerksom hed lidt. jeg ønsker helt klart viden inden for alt sammen, også hekse magi specielt.. grunden til at sort magi fanger min interesse er nok meget baseret på at jeg har haft oplevelser som lille med onde ånder, jeg skrev min historie til en her inde, men ved ikke om jeg var lidt for pågående eller om den skræmte ham lidt, han har ivertfald ikke svaret mig ,, jeg kunne vildt godt tænke mig at få åbenet op for det claviroante, og lære omkring meditation da det skulle være et godt sted at starte hvis jeg ikke tager helt fejl , måske i kan hjælpe mig med den slags viden og måske har nogen godt tips
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: hey jeg er ny i det her, søger en coach Fre Jul 24, 2015 5:03 pm
Hej og velkommen til Nej, du har skam ikke skræmt mig væk med din historie, men jeg har tilladt mig lige at tage lidt tid til at tænke over, hvad jeg skal svare dig, inden jeg kaster mig ud i det
ms-occult
Emne: oki super Fre Jul 24, 2015 5:20 pm
oki super er jeg da glad for at høre
ms-occult
Emne: evner Tors Jul 30, 2015 2:44 pm
hey igen. jeg har lige et spørgsmål omkring jeg godt kunne tænke mig at åbne op for mine claviorante evner hvis jeg ellers har nogen. kan i guide mig lidt der, er der et ritual eller nogen godt teknikker jeg kan bruge der. mvh martin
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: hey jeg er ny i det her, søger en coach Tors Jul 30, 2015 3:25 pm
ms-occult skrev:
jeg har lige et spørgsmål omkring jeg godt kunne tænke mig at åbne op for mine claviorante evner hvis jeg ellers har nogen. kan i guide mig lidt der, er der et ritual eller nogen godt teknikker jeg kan bruge der.
Hej, Martin!
Hvis du vil være venlig at poste dette spørgsmål i den relevante sektion på foraet (Astral Projektion, Scrying & Clairvoyance), blot så der er lidt mere orden i tingene, så kigger vi på det. Opret derefter selve tråden under "Clairvoyance" emnet.
Prospero
Antal indlæg : 632 Join date : 05/07/10 Age : 40
Emne: Sv: hey jeg er ny i det her, søger en coach Fre Jul 31, 2015 11:13 pm