Hej, Nahemah!
Som en lille venlig rettelse--hvilket jeg håber, vil blive taget godt imod, da det ikke er ment som en fornærmelse på nogen måde, men blot lidt konstruktiv kritik...
Det du taler om i denne tråd, er hvad der korrekt kaldes for en "Orden" (med eller uden stort "O"--sådan kan jeg selv godt lide at skrive det, når jeg taler om en okkult/esoterisk Orden som en form for henvisning til dens højere betydning; men dette er en smagssag og ikke noget ordret eller grammatisk). Når du taler om en "ordre", taler du om en befaling (som når en højere-ranget soldat giver
ordrer til en lavere-ranget) og ikke et selskab eller en "organisation", som ellers er hvad du refererer til her i tråden og i dine andre indlæg om din okkulte/esoteriske Orden.
Således er ordet "ordre" noget helt andet end en "orden", og derfor direkte ukorrekt brug af begrebet.
Det er ikke min mening at være for anal mht. sådanne småting, men blot fordi jeg synes, det er vigtigt, at hvis du leder en Orden og gerne vil præsentere den for potentielle Kandidater, at du så klassificerer den korrekt. Ellers virker det lidt... du ved.... Det er som en privat engelsk tutor, der i sin annonce til læsehjælp indenfor engelsk studium skriver: 'I will teach you to speaking good English!'
Håber du ikke tager det ilde op, men blot ser det som den vel mente konstruktive kritik det er.