Antal indlæg : 50 Join date : 09/03/09 Age : 43 Geografisk sted : Århus
Emne: Lidt om Moon ^^ Man Mar 09, 2009 8:17 pm
Her kommer en lille introduktion om mig. Jeg er 27 år gammel og er heks med kraftig inspiration fra wicca. (jeg kunne også kalde mig solitær wiccaner) Jeg følger årshjulet, fordi det giver mig den bedste sammenhæng og forbindelse med det spitituelle. Jeg har ikke nogle ”særlige” evner som jeg kan sætte ord på, men føler en fantastisk glæde og samhørighed, ved at opholde mig i naturen, og ved at rode i jorden. Jeg praktisere alene, men nyder andres selvskab, også ved højtider.. Jeg lægger tarot a og til, og nyder at sammensætte den helt rigtig blanding urter til theen. Jeg er født og opvokset i midjylland, og bor for tiden i århus. Det ser dog ud til at skæbnen vil have mig til Aalborg om ikke så længe, hvor jeg håber på snart at kunne flytte på landet. Min mor er glad for at gå i kirke, men har et afslappet forhold til sin religion… det er hun næsten også nødt til, for min far er tilnærmelsesvis fanatisk Darvinist Så da min bror sprang ud som folkekirkepræst måtte han forklare, at der er forskellige måder at tro på . Jeg selv er aldrig kommet ud af kosteskabet og forbliver derved den lidt sære, men meget søde, efternøler.
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Lidt om Moon ^^ Man Mar 09, 2009 8:23 pm
Hej Moon!
Alle tiders du ville slutte dig til os! Og mange tak for den detaljerede introduktion. Det sætter jeg virkelig pris på.
Jeg håber, du vil finde dette forum interessant, og at det vil bringe dig glæde at være medlem.
Hjerteligt velkommen!
Mange venlige hilsner,
Tesposinus
dengrønnemø
Antal indlæg : 36 Join date : 08/03/09 Age : 39 Geografisk sted : Nordvest Jylland - Thy
Emne: Sv: Lidt om Moon ^^ Man Mar 09, 2009 8:39 pm
Også lige et velkommen fra den grønne mø!!
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Lidt om Moon ^^ Man Mar 09, 2009 9:09 pm
Og et pænt velkommen fra mig også
Moon
Emne: Sv: Lidt om Moon ^^ Tirs Mar 10, 2009 8:23 am
Tusind tak
StoneChild
Antal indlæg : 32 Join date : 09/03/09
Emne: Sv: Lidt om Moon ^^ Tirs Mar 10, 2009 5:38 pm
Jeg hyler med her.... velkommen
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: Lidt om Moon ^^ Tirs Mar 10, 2009 6:50 pm
Hej Moon! længe siden.. skal vi snart i botanisk have igen? ^^
Men ellers velkommen her fra også
Moon
Emne: Sv: Lidt om Moon ^^ Tirs Mar 10, 2009 7:11 pm
hihi, Stonechild du er altid velkomme til at give mig et lille hyl
Og hej Fate ja nu kommer foråret jo, der er allerede ved at myldre en masse skønne ting op af jorden. Vi skulle da være nogle skarn hvis vi kunne holde os væk. Det kan være der er andre, som har lyst til at mødes med os.
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: Lidt om Moon ^^ Tirs Mar 10, 2009 7:20 pm
Jeg er altid med på en skovtur Du kan regne med mig ^^
StoneChild
Antal indlæg : 32 Join date : 09/03/09
Emne: Sv: Lidt om Moon ^^ Tirs Mar 10, 2009 8:24 pm
Moon skrev:
hihi, Stonechild du er altid velkomme til at give mig et lille hyl .