jeg har altid haft en interesse for at komme med i en loge, men for det meste har mig søgen været rettet mod grottoer - satanisker loger, men da der ikke findes helt så mange af dem i DK og det ikke just er noget man kan finde på google, opgav jeg det ret hurtigt og besluttede mig for at jeg nok måtte opgive det.
Grunden til at jeg fandt frem til Dragon Rouge var fordi at bøger om mørk magi, dæmoner og djævle har været min store glæde i efterhånden ret lang tid, dog med svingende iver, men det har vi vist alle været igennem. Men da jeg min iver for mere viden blussede på for 3-4 måneder siden, begyndte jeg igen at kigge amazon igennem for at finde bøger, især grimoires er altid spændende. Efter at jeg havde været et smut forbi ebay og havde fundet noget bøger, det fik det hele til at krible i mig, bla Le Dragon Rouge og andre gamle bøger, måtte jeg dog sande at jeg aldrig ville få råd til den slags bøger. Så jeg ville prøve at finde viden om hvad der stod i bøgerne andre stedet, hvilke bragte mig over til Wikipedia, der søgte i jeg på Le Dragon Rouge, da jeg havde læst mig til at det skulle være en af de store "must-have" bøger inde for grimoires, efter lidt søgen og bladren igennem et hav af sider, havde jeg fundet 2 loger som jeg gerne ville se om stadig var aktive. Den ene var The Order of Nine Angles og den anden var Dragon Rouge. Efter at havde søgt på begge 2, kunne jeg kun finde seriøse side fra Dragon Rouge.
Efter at havde en uges tid på gennemlæse deres side igen igen og igen, om deres historie, filosofi, magi system - som fangede mig utroligt meget, besluttede jeg mig for at skrive til dem for at søge om optagelse.
Det var så en lille forklaring på hvorfor det skete efter så kort tid af ny opblusset lyst til mere viden.
men jeg syntes det er hurtigt...det ved jeg ikke, min lyst til at være en del af loge har været der i lang tid, jeg har bare ikke kunne finde nogen der lød seriøs og hvor jeg mente at det var noget for mig. Jeg gik også i en kort periode og overveje om man skulle tage et smut forbi asatroen, men det droppede jeg ingen.
Om jeg kendte til nogle loger i forvejen, ikke sådan rigtig, den eneste danske grotto jeg lige kan komme i tanke er Tempel of Lucifer fra Fyn, men de findes vist ikke mere. Og jeg har heller ikke nogen bekendte der er med i nogle, hverken loger eller grottoer.
grunden til at valgte at tilmelde mig dette forum, var fordi at jeg så det som endnu en hjælp til at komme ind i magiens verden, at siden så er dansk og folk er utrolige flinke...indtil videre
, det er kun bonus.
Men håber at kunne suge så meget viden til mig så muligt
MVH
Brian