Hej,
Jeg er lige snublet over siden hér og synes, det hele ser ret interessant ud. Jeg har selv været interesseret i okkultisme m.v., siden jeg var teenager, men har i mange år primært arbejdet med kunst og modkultur. De sidste par år er jeg blevet mere interesseret i det okkulte igen, bl.a. ved at arbejde lidt med shamanisme og kaosmagi og ved at læse f.eks. Aleister Crowley og Austin Osman Spare ved siden af sådan den lidt mere lødige udgave i form af f.eks. Robert Anton Wilson, William Burroughs og H. P. Lovecraft. Jeg har været rimelig interesseret i alkymi og sådan generelt esoterisk samt mysticisme og kætterbevægelser og begynder at blive mere interesseret i rituel magi a la Golden Dawn, etc, samt forskellige 'New Age'-ideer og teosofi. Jeg har også været interesseret i forskellige kultiske fællesskaber fra f.eks. Scientology over Process Church of the Final Judgment til Manson Family og Temple ov Psychick Youth.
Glæder mig til at deltage, læse og blive klogere. Jeg er særlig interesseret i dansk okkultisme og traditionen i Danmark. Meget af den tradition jeg selv kender noget til forekommer mig at være primært engelsk, så jeg er spændt på, om der er noget hjemmedyrket og hører gerne om det, hvis der er nogle, der kender til det.
!..!