Antal indlæg : 138 Join date : 11/01/10 Age : 56 Geografisk sted : Gentofte
Emne: Lidt for intimt måske - men here goes :) Søn Mar 21, 2010 1:13 pm
Nu er det bestemt ikke fordi jeg har til vane at dele noget som helst omkring mit sexliv med andre - men det her var lidt for sjovt og pudsigt til ikke at dele med nogen
Jeg praktiserer dagligt meditation, LBRP, divination m.m. i mit hjemme-kontor, hvortil jeg kan lukke døren. Når jeg mediterer, er der ofte skikkelser, der kommer og "besøger" mig. Jeg ser især deres ansigter, som ofte er stærkt forvrængede, når jeg mediterer.
Forleden elskede min hustru og jeg så midt på gulvet i mit kontor. Nøjagtigt i midten af den cirkel. hvor jeg hver dag praktiserer afslapningsøvelser og LBRP. Undervejs blev min hustru svimmel - og vi måtte stoppe for en kort stund. Hun følte, at hun havde hovedet "fyldt med tupilakker" som hun forklarede det.
Jeg kunne kun smile ved mig selv - og tænkte mit om, hvad det mon var, der kom til hende. Det skal i øvrigt siges, at min hustru ikke ved ret meget om de ritualer jeg praktiserer. Og slet ikke hvor jeg praktiserer dem
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Lidt for intimt måske - men here goes :) Søn Mar 21, 2010 3:35 pm
haha hvor spøjst... og en smule skræmmende
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Lidt for intimt måske - men here goes :) Søn Mar 21, 2010 3:43 pm
Spændende! Rigtig spændende!!
Hvor meget ved din hustru egentlig om din okkulte baggrund, og hvordan har hun det med det?
T.
Fentowers
Emne: Sv: Lidt for intimt måske - men here goes :) Søn Mar 21, 2010 6:56 pm
Jeg har været sammen med min hustru i ca. 13 år, og vi har en stor børneflok sammen - så hun kender mig ganske godt ... Hun kender naturligvis også til min evige interesse for det spirituelle, og gennem årene har vi sammen været til f.eks. foredrag med mediet Marion Dampier Jeans, været til Clairvoyant sammen m.v.
Hun ved også, at min interesse for okkulte sager er langt større end hendes egen - og hun ved at jeg nu bruger tarotkort, mediterer, læser "mærkelige bøger" og at jeg har et aflåst skrin med hemmelige ting. Men det er så også det. Hun syntes det er ok - men hun syntes også at det er lidt uhyggeligt. Hvis hun så mig lave LBRP tror jeg hun ville blive bange - både for mig og for mit mentale helbred
Jeg diskuterer okkulte sager med hende ind imellem - når jeg kan få hende gjort interesseret. Men det er i meget små doser. Så alt i alt er hun ok med det, hun er vidende om. Og resten ønsker hun efter eget udsagn ikke vide så meget mere om
Fullmåne
Antal indlæg : 352 Join date : 28/08/09 Geografisk sted : Norge
Emne: Sv: Lidt for intimt måske - men here goes :) Søn Mar 21, 2010 7:24 pm
Morsom historie, men sikkert en skremmende opplevelse for din kone!
Fentowers
Emne: Sv: Lidt for intimt måske - men here goes :) Søn Mar 21, 2010 8:05 pm
Hehe - naah det var nu ikke fordi hun blev særlig skræmt af det... Hun var bare lidt svimmel. Og min hustru forbandt det ikke med noget fra åndeverdenen. ... (i hvert fald tænkte hun helt sikkert mere på tupilakker i en billedlig forstand, end på hvad de egentligt er; nemlig den grønlandske åndemaners hjælpere i åndernes verden.)
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Lidt for intimt måske - men here goes :)