Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Bare for at få lidt liv her inde :) Søn Okt 28, 2012 5:36 pm
Så vil jeg da fortælle noget så glædeligt at min kære nevø er blevet døbt, på samme dag som en anden pige, så der var dobbelt dåb. Og jeg må sige at jeg ikke kunne lade være med at grine i kirken, for man kan sige så meget om min nevø, at han er utrolig nysgerrig, og var ved at tage præstens bog. Dog var der noget der fik min opmærksomhed på noget helt andet, for under selve dåben, høre jeg jeg en meget speciel form for knurren, ikke mave knurren, heller ikke en som hostede, men et "growl" som man siger på engelsk (mener jeg) og så blev der ellers fyldt med en meget trykende, ubehagelig energi. Jeg var den eneste der mærkede dette, da alle andre havde tankerne andet steds (hvilket jo er klart) Dette skete lige før min nevø skulle op til døbefonden, så det sætter mine tanker i gang, for hvad i al verden der har været til stede, det forsvandt kort efter at alle i kirken bad "fader vor"
Så er det bare mig der er helt skør, eller har i en tanke på hvad det måske kunne havde været?
Hilsen Akari
Prospero
Antal indlæg : 632 Join date : 05/07/10 Age : 40
Emne: Sv: Bare for at få lidt liv her inde :) Man Okt 29, 2012 5:38 pm
Interessant! Jeg havde virkelig ikke troet at det ville kunne ske i en kirke. Kirker plejer at være temmeligt vel beskyttet, hvad angår det spirituelle. Det er ihvertfald min overbevisning. Meget overraskende...
Men tillykke med din nevø.
Akari
Emne: Sv: Bare for at få lidt liv her inde :) Man Okt 29, 2012 6:10 pm
Jeg var også meget overrasket over at høre det midt i kirken meget interessant, men jeg tænker meget over hvad der kunne havde været, et væsen har der jo været til stede, som ikke ligefrem var aller mest lykkelig for dåben ^^
Og mange tak
Prospero
Emne: Sv: Bare for at få lidt liv her inde :) Man Okt 29, 2012 6:42 pm
Interessant at den først kom lige før at din nevø skulle op til døbefonden, og smuttede lige efter fader vor bønnen... Men altså...alt det som er sket i kirken gennem årene burde da have bygget et stærkt nok skjold til at sådanne væsner og energier ikke skulle kunne komme ind....Eller er det bare mig som misforstår hvordan det fungere...?
Hvorfor lige din nevø? Hvad er der med ham? Eller var det bare et tilfælde at det lige var da han skulle til døbefonden...?
Akari
Emne: Sv: Bare for at få lidt liv her inde :) Man Okt 29, 2012 6:54 pm
Jeg har ingen idé om hvordan det fungere... Tja.. vi er nogle stykker i familien der har arvet nogle evner, med at mære/se de døde og sådan. Og det stammer fra min morfars side af familien, om min mor har arvet det, som jeg har, og min mor har jo født min storebror, som så har min nevø. Min mors bror (min onkel) har en datter der er 30, som også har nogle evner. Såå om min nevø har tiltrukket noget, er jo spørgsmålet, for det ligger i familien.
Prospero
Emne: Sv: Bare for at få lidt liv her inde :) Man Okt 29, 2012 6:57 pm
Ja, jeg tænker også at et eller andet har sat sin opmærksomhed på ham og så er fulgt ham ind i kirken på den måde...Jeg ved det virkelig ikke... Men interessant er det!
Akari
Emne: Sv: Bare for at få lidt liv her inde :) Man Okt 29, 2012 7:07 pm
Det er utroligt interessant nu må jeg jo se, om der sker mere
Prospero
Emne: Sv: Bare for at få lidt liv her inde :) Man Okt 29, 2012 7:31 pm
Hvis du lære mere må du meget gerne give lyd.
Akari
Emne: Sv: Bare for at få lidt liv her inde :) Man Okt 29, 2012 7:34 pm
Det vil jeg helt klart gøre
Christian
Antal indlæg : 204 Join date : 09/10/11 Age : 30
Emne: Sv: Bare for at få lidt liv her inde :) Man Okt 29, 2012 8:32 pm
Måske var det en kat, de kan lave nogle ret frygtelige ''growle'' lyde!
Akari
Emne: Sv: Bare for at få lidt liv her inde :) Man Okt 29, 2012 8:39 pm