Hej alle sammen.
Godt at få lidt dansk ind i spiritualitet. Før efterårs ferien har alt så noget spirit stuff været på engelsk, men så faldt jeg over bogen "Magiens Univers" som åbnede mine øje op for at det også godt kan være dansk
Nå lidt om mig selv:
navn: Simon
alder: 16
lokalision: Nordjylland (Danmark )
uddannelse:folkeskole
hobby: spille computer
sport: svømning
favorit farve(s): blå
hvad jeg vil skrive på min grav: "Ascension FTW”
på under 10 ord skriv hvorfor du er på jorden: For at leve mit liv
og hvorfor er du her på forummet: For at søge sva
hvordan bor du: hos min forældre, men jeg går også på efterskole
Jeg vil også gerne lave en reklame for: Spirit Science ( w w w .y o u t u b e.c o m /watch?v=I7GJ-8SY068&feature=related ( fjern mellem rummende da "New members are not allowed to post external links or emails for 7 days"))
det var det der åbnede mine øjne
(for omkring et halvt år siden, så jeg er stadig temmelig ny)
Spirit stuff jeg kan personligt: meditation, se auraer, lucide drømme og være vågen når min krop sover( kan enu ikke astral projektion).
mit næste mål: at komme i kontakt til mit højre jeg(higher self).
Min tro er min egen og den skifter ofte når jeg får ny viden, men jeg tror på det meste SS(spirit science) siger. en lille ting at huske er at jeg tror alle er gud og vi kommer fra kilden(lyder sjovt på dansk
).
Jeg har også prøvet binural beats, ikke lige men kop te til meditation, men det lyder godt nok.
Jeg er ikke en "ond" person, kærlighed ftw
God bog: The ancient secret of the flower of life (FOL), bare sig hvis jeg skal sende jeg den, har den som pdf
Håber lidt jeg kan møde nogle mennesker real Life eller i det mindste over Skype som er danske
Skrevet af Simon (vil helst ikke ligge mit efter navn ud på nettet enu)
Btw det nuværende verdens styre stinker