Antal indlæg : 46 Join date : 06/08/10 Age : 42 Geografisk sted : sydhavsøerne
Emne: Et lille pip fra mig Ons Okt 13, 2010 8:06 pm
Hej alle
Det er snart ved at være et stykke tid siden, jeg har været herinde, så tænkte jeg lige ville give lidt lyd fra mig.
Jeg har været lidt ophængt det sidste stykke tid, da jeg har brugt en del tid på projektskrivning, en søn med skoldkopper, operation d. 30/9 og restituering herefter, nu har min datter skoldkopper og jeg sidder midt i eksamensskrivning lige nu. Skal til eksamen kl. 8.55 i morgen og har ikke fået lavet særlig meget til hverken opgave eller fremlæggelse pga. datteren, der har det rigtig skidt. Det hele skal jeg klare alene, da manden arbejder på en ø i hverdagene og kun kommer hjem i weekenden. Vi har ingen pasningsmuligheder til børnene, da vores familie ikke er bosat i nærheden med undtagelse af min moster, som jo også har et arbejde at passe.
Summasummarum er det en meget hektisk tid, men glæder mig til i morgen formiddag, hvor jeg kan holde en forhåbentligt velfortjent efterårsferie. Håber I vil krydse fingre for mig kl 8.55
Hilsen fra StormNat
Fullmåne
Antal indlæg : 352 Join date : 28/08/09 Geografisk sted : Norge
Emne: Sv: Et lille pip fra mig Ons Dec 01, 2010 11:15 am
Jeg håper inderlig at din eksamen gikk greit, StormNat!?!
Uff, det er ikke enkelt å kombinere syke barn med eksamenslesing, når man ikke har noen i nærheten man kan spørre om hjelp og avlastning...
Sender noen varme tanker!
Klem fra Fullmåne
StormNat
Antal indlæg : 46 Join date : 06/08/10 Age : 42 Geografisk sted : sydhavsøerne
Emne: Sv: Et lille pip fra mig Ons Dec 01, 2010 12:49 pm
Mange tak Fullmåne.
Jeg fik 12 til eksamen, så det gik jo over al forventning trods en masse forstyrrelser.
Fullmåne
Antal indlæg : 352 Join date : 28/08/09 Geografisk sted : Norge
Emne: Sv: Et lille pip fra mig Ons Dec 01, 2010 12:55 pm
Se det!
Godt å høre at det endte godt! (Det fortjente du virkelig!)