Ja så er Belza landet
og jeg vil prøve at gi en kort info af hvem jeg er
jeg er kvinde 38 og været pagan-satanist siden jeg var 14 jeg har de sidste 7 år været aktiv først med en online coven med over 300 medlemmer sideløben med en live coven der var vi dog ikke så mange men i Spanien så nu er jeg vendt hjem til Danmark igen og er i gang med at starte en ring op her i Svendborg så det glæder jeg mig meget til at få op at køre så skriv hvis du er int i info omkring det
men ellers har jeg en del evner som jeg går og arbejder en del med så som healing eller Clairvoyance den værste som jeg ikke har fået helt styr på endnu er mine syner som kommer og går som de passer sig eller min evne til at læse folks fortid nutid og fremtid bare ved en berøring eller et øjekast denne evne har gjort at jeg har isoleret mig meget fra alle mennesker og gør alm indkøb til et mareridt men jeg arbejder med det og håber med tiden jeg kan få styr på det også sammen med dem jeg har skrevet her og dem jeg ikke har skrevet om prøver jeg at hjælpe og lære fra mig så godt jeg kan så andre ikke ender som jeg lol
tror det var alt for nu