Mit kaldenavn er Borfaxe, jeg er 23 år og er en åben, søgne, og måske lidt mystisk sjæl .
Jeg stødte på dette forum, i søgen på viden om et emne der har fanget min intresse, wicca. Dette er ikke mit hovedintressefelt, men jeg er meget facineret af denne religion, da den tiltaler mig på mange måder.
Men hovedintressen er så: Shamanistisk healing og rejser, tarotlæsning og general læsning af bøger .
Til daglig er jeg førtidspensionist, så meget af min tid står på at "udforske det ukendte" både i form af bøger og på internettet . Grunden til at jeg er førtidspensionist i en alder af 23 er, at jeg er autist. Jeg "lider" under det der kaldes Aspergers Syndrom, et syndrom som er medfødt og gør at jeg har lidt vanskligheder med det sociale aspekt i livet, det er hvad lægerne beskriver det som, men der er selvfølgelig mange detaljer i det, heraf kan nævnes, en meget billedlig måde at tænke på, bogstavlig talt, jeg tænker og husker i billeder og min hørelse er meget mere "sart", i mangel på et bedre ord, en andres.
Hvis du sidder, kære læser, med nogle spørgsmål, så stil dem endelig, det er sådan man for noget at vide på .
May the Great spirit bless you and may the Rainbow always touch your shoulder.
Borfaxe
Ceenth
Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Vær hilset alle! Ons Jun 27, 2012 1:45 am
Jamen, vær hilset.! Og glædeligt velkommen til forummet!
Mvh.
Ceenth.
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Vær hilset alle! Ons Jun 27, 2012 9:10 am
Jamen velkommen hmm... Asperger syndrom, det har jeg også ^^
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Vær hilset alle! Ons Jun 27, 2012 10:42 am
Velkommen hertil Håber du finder dig godt tilrette herinde!
- MT
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Vær hilset alle! Ons Jun 27, 2012 3:32 pm
Hjerteligt velkommen til foraet!
Må stedet her kunne hjælpe dig til at finde, hvad du søger, og må dit medlemskab her bringe behagelige sociale aspekter med andre okkultister og/eller esoterisk interesserede.
Mange venlige hilsner,
Tesposinus
LKN
Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
Emne: Sv: Vær hilset alle! Ons Jun 27, 2012 5:26 pm
Velkommen
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Emne: Sv: Vær hilset alle! Ons Jun 27, 2012 8:44 pm