Jeg overså vist introduktionen, så hermed en tekst om mig:
Som teenager legede jeg lidt, og ganske useriøst, med det okkulte en kort overgang, men lagde det på hylden for her (et halvandet årti senere) på det seneste at have kastet mig over en længere række af bøger (der ligger jo mange frit copyright fri online, fantastisk for os med en tablet!) og en lang række wikis, youtube-vid's osv. - Mest indenfor Golden Dawn-skolen, Kabbalah og Gnosticisme, men også kort berørt lidt af det meste.
Har endnu ingen præferencer for hvad jeg foretrækker. Lige nu er jeg interesseret i det hele, og vil egentlig helst prøve at smage på varerne fra alle hylder, for at få et så fyldestgørende billede som muligt.
Arbejder med marketing, og opfatter mig slet ikke som religiøs, måske en smule spirituel, og synes religiøse skrifter indeholder noget virkelig interessant (historisk, kulturelt, filosofisk, psykologisk osv.), som folk generelt forkaster for hurtigt pga. fordomme. Og så ser jeg en kobling mellem magi, NLP og placebo. Og generelt virker det magiske univers for mig mere tæt foreneligt med videnskaben en andre større religioner. Og det er virkelig spændende, så ser frem til et par diskussioner herinde
Prospero
Antal indlæg : 632 Join date : 05/07/10 Age : 40
Emne: Sv: Vær hilset! Fre Mar 27, 2015 11:46 pm
Velkommen til
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Vær hilset! Lør Mar 28, 2015 9:17 am
Hjertelig velkommen
Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er NLP? (sikkert noget, jeg burde vide, men hvis jeg gør, så ligger det langt væk i hukommelsen!)
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Emne: Sv: Vær hilset! Lør Mar 28, 2015 10:12 am
Velkommen til
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Vær hilset! Lør Mar 28, 2015 11:55 am
Endnu en gang hjerteligt velkommen til foraet!
Moonlight_tiger skrev:
Nu spørger jeg måske dumt, men hvad er NLP?
Slet ikke noget dumt spørgsmål; kender man ikke til det, så kender man ikke til det.
NLP = Neuro Linguistic Programming
Hvis du erhvervede dig Kraig's 3. udgave af Modern Magick, dengang vi havde gang i magi kurset herinde, så finder du dette emne inkluderet i den 12. og sidste lektion--det var én af Kraig's nye tilføjelser til bogen.
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Vær hilset! Lør Mar 28, 2015 12:19 pm
Ahh... så langt er jeg aldrig kommet i Modern Magick xD jeg går altid i stå omkring kapitel to xD
xXSeeKKnowledgeXx
Antal indlæg : 37 Join date : 06/11/14 Age : 42 Geografisk sted : Silkeborg Danmark