Efter jeg er begyndt at skrive mine drømme ned, som Kraig anbefaler, må jeg sige at der er sket fremragende ting. Jeg har aldrig kunnet huske mine drømme (bortset fra en drøm som jeg havde da jeg var omkring 6 år), men nu kan jeg huske mindst en drøm hver dag
Men det som det egentlig handler om er at jeg havde en sjov hændelse omkring det med drømme. For i tirsdags drømte jeg at jeg sammen med min søster var ude og høre noget kor halløj, som lød fremragende. Igennem hele drømmen er der kun en "sang" som bliver sunget, eller nærmere nynnet.
Da jeg vågner har jeg denne sang i hovedet, en rigtig god melodi som jeg ikke kan lade være med at tænke på.
Igår sidder jeg så og klikker rundt i nogle sange af bandet eRa, inde på youtube, og pludselig kommer der en sang med nøjagtig den melodi der optrådte i min drøm.
Mystisk, måske. Men det var i hvert fald en spøjs oplevelse
Her er et link til sange, hvis i vil høre den:
eRa - a brand new dayDesuden har jeg fundet ud af at melodien er stjålet fra J. S. Bach, en af de klassiske komponister jeg selv synes bedst om. Det er suite 1 til cello, så fik i også den oplysning
Vh
LKN
Ps. Har nogle af jer selv haft sådanne oplevelser?