Efter at jeg har siddet og læst de tråde igennem om drømme der er herinde, vil jeg gerne dele en drøm med jer.
Det er noget jeg har drøm i nat.
Det hele forgik i en tid der mest kan betegnes som vikingetiden eller der omkring. Jeg havde dog "modernet" tøj på, t-shirt og jeans.
Af en eller anden grund, kunne jeg løbe meget hurtigt, var super smidig og kunne hoppe højt, en 3-5 meter op i luften, lande og løbe videre igen. Men når jeg hoppede, var mine hænder fanget i min bukselommer, så jeg måtte hele tiden lave rullefald, når jeg landede. Hvilket dem omkring mig, syntes var super flot at jeg at kunne lande på den måde og de var også imponeret af at jeg kunne hoppe så højt.
På et tidspunkt i drømmen, blev jeg sendt ind til en heksemester, som var sort i huden. Han spurgte om jeg havde nogle problemer han kunne løse for mig, hvordan vi kom ind på det, kan jeg ikke lige huske, men jeg sagde til ham at jeg troede på magi, først blev han lidt sur, da han troede jeg gjorder grin med ham, men efter jeg fortalte ham at jeg var gået i gang med at studere forskellige grene af magi og jeg tog det seriøst, blev han mere rolig. Så var det, at det begyndte at blive mærkeligt.
Det starte med at han spillede pool, mens jeg så på. Imens han spillede, bad han mig om at tage forskellige kugler op af hullerne og ligge dem tilbage på bordet, alt imens han spillede videre. Pludselig skiftede sceneriet og vi stod foran et slidt stykke stof. De kugler jeg havde taget op, lagde han på stoffet, kugler begyndte at lyse og blev til ord, som dannede en cirkel, med 4 ord, fordelt rundt om cirklen. Han spurgte om jeg kunne genkende symbolet, det så bekendt ud, så jeg sagde at det så bekendt ud, men jeg var ikke sikker på hvad det stod for.
Derefter tog han nogle kort frem, som har været nogle tarotkort af en art. Derefter lage han forskellige kort frem, fordelt dem ud til de kugler som jeg havde taget op, da han spillede pool, ja de var kommet tilbage igen. Da han havde lagt kortene færdig, tog han et bestem kort, frem med en kriger varulv, en varulv med rustning og en stridskølle i den ene hånd, på og gav det til mig. Motivet på kortet bevæget sig. Heksemesteren sagde at det var mit sjæledyr og at jeg skulle passe på kortet.
Drømmen sluttede med at han lavede en ceremoni, hvor på han optog mig som lærling. Han sagde at han ville lære mig at bruge kortet og lære mig at gøre brug af mit sjæledyrs kræfter.
Da jeg vågnede følte jeg en varm følelse af friskhed, klarsyn og afslappethed. Det som jeg lagde mest mærke til ved min drøm, var at jeg kunne se og var opmærksom på mine hænder.
Grunden til at jeg vil pointere dette er at jeg i et magi kursus jeg har gennemlæst, så at i en af øvelserne skulle man være opmærksom på sine hænder og prøve at visualisere dem i sine drømme. Noget som jeg også syntes er interessant er at drømmen stadig er så tydelig for mig.
Men hvad siger i??
Varsler drømmen noget, selv er jeg lidt i tvivl om hvad jeg kan tyde af drømmen.