Emne: Første Lektion - Så er vi ved at være der Tirs Nov 30, 2010 2:35 pm
Hej, alle!
Ja, så er det lige ved at være tiden. Som de fleste af jer sikkert ved nu, starter vores lille "kursus" i ceremoniel magi her i morgen, den 1. december.
Da det virker til, alle er ved at være klare, har jeg kun én ting at sige: Bare gå på den! I morgen er det bare om at komme i gang med arbejdet som listet i tidligere indlæg med Relaxation Ritual, Tarot Contemplation Ritual osv. Desværre kan jeg ikke være med jer, når I går i gang, idet jeg tager til Tôkyô i morgen ved middagstid, da jeg skal deltage i et seminar over de næste par dage. Så jeg er ikke hjemme i Ôsaka igen før fredag aften. Men jeg går ud fra, tingene vil køre glat her til første lektion, idet der er tale om basale praktiseringer, der er forholdsvis simple. Dog er der noget vedrørende tarot kortene, som der kræver en tilføjelse, men dette har jeg arrangeret i form af et pdf dokument, som jeg emailer til jer alle nu her i aften.
Håber ellers, I alle kommer godt i gang, og hvis der er noget I vil diskutere ellers spørge om, så skriver I bare løs inde i denne sektion under Lektion 1 emnet (eller hvor ellers passende i kursus sektionen). Føl jer endelig også frie for at skrive om jeres oplevelser, hvis I ønsker at dele dem med hinanden. Det kan til tider være en stor hjælp for andre, der ligeledes gennemgår samme studier.
Jeg ønsker jer alle held & lykke, og vi tales ved igen i weekenden! Ser frem til at høre, hvordan tingene skrider frem.
Mange venlige hilsner,
T.
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Første Lektion - Så er vi ved at være der Lør Dec 04, 2010 4:43 pm
Så er jeg tilbage fra en pragtfuld tur til Tôkyô, og det er super at se, I er kommet godt i gang med første lektion.
Skriv endelig løs, hvis der er spørgsmål, I gerne vil stille hinanden, eller hvis I har oplevelser, I gerne vil dele.