Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
Emne: Virker MPR forstærkende på LBRP Man Feb 07, 2011 7:59 pm
Når jeg udføre MPR, kører jeg efter dette mønster: 1. LBRP 2. MPR 3. afsluttende LBRP
Og af en eller anden grund virker det aflsuttende LBRP at til at være kraftigere på alle områder. Kan dette skyldes den kraft der frambringes i MPR eller kan det være en anden forklaring? Andre der har følt lignende?
På forhånd tak
LKN
Nigerrimus Vires
Antal indlæg : 45 Join date : 18/12/10
Emne: Sv: Virker MPR forstærkende på LBRP Man Feb 07, 2011 8:41 pm
JA! det er præcis det samme her..
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Virker MPR forstærkende på LBRP Tirs Feb 08, 2011 2:14 pm
Det er slet ikke ualmindeligt. I skal huske på, MPE/MPR er en invokation af de æteriske energier fra TOL's midterpille Sephiroth, så idet I invokerer disse kræfter, vil der naturligvis komme mere "gas" på jeres senere operationer.
Håber dette hjalp, på trods af det korte svar - der er bare ikke så meget andet at sige, da det er ret ligefrem. Men som en lille note vil jeg gerne sige, at det er glimrende at gøre, som du gør, LKN, mht. at åbne op med LBRP, udføre alt det andet derefter, og så lukke af med endnu et LBRP (og derefter LBRH). Bliv endelig ved med det!
LKN
Antal indlæg : 504 Join date : 24/07/10 Geografisk sted : Jylland
Emne: Sv: Virker MPR forstærkende på LBRP Tirs Feb 08, 2011 5:13 pm
Tænkte nok at det havde noget med det at gøre, men man vil jo gerne være sikker
Nigerrimus Vires: Godt at andre har følt og oplevet det samme. Lige meget hvilken ting det drejer sig om, er det jo altid rart at andre kan bekræfte