Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Ons Apr 22, 2009 10:58 pm
Så har jeg siddet og kigget lidt på kort og områder og er faret vild i århus sider en milliard gange, i et forsøg på at finde et område, hvor det kunne være lækkert at kunne mødes
Så vidt jeg kan se, ville det være nærliggende og behageligt område i nærheden af Rønde og Gl. Løgten. Jeg kender dog ikke noget til busmuligheder for at komme ud til de forskellige steder, men det er også bare ideer
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Fre Maj 01, 2009 1:35 pm
nu har jeg taget kontakt til natur og miljø i Århus i jagten på at finde et naturområde, hvor vi må slå telte op og lave et lejrbål. Hvis de ikke kan hjælpe, må vi nok slå os til tåls med en campingplads.
Derfor vil jeg meget gerne høre klare svar snart fra jer, der er interesserede i at deltage.
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Fre Maj 01, 2009 2:23 pm
Jeg er fresh!
Og det ser vel ud til at blive omkring 6-7 juni?!
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Fre Maj 01, 2009 2:39 pm
i hvert fald det første arrangement ja....
Marxak
Antal indlæg : 165 Join date : 15/03/09 Age : 36 Geografisk sted : Rudkøbing
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Ons Maj 06, 2009 8:39 pm
Nekromantikeren er altid frisk
det bare om andre kan holde mig ud ^^
hehe men hvis tid og sted er og der er nogle jeg kan følges med er jeg frisk
hans
Antal indlæg : 109 Join date : 07/03/09 Age : 60 Geografisk sted : Horsens
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Søn Maj 10, 2009 11:59 am
Jeg ved ikke om man har noget linede omkring århus men ved naturstigerne ved Horsens har man lavet nogle selters som man kan overnatte gratis men så kan det også ske at man skal dele dem med andre
StoneChild
Antal indlæg : 32 Join date : 09/03/09
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Søn Maj 10, 2009 8:21 pm
tror oss jeg har mulighed for at være med...
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Søn Maj 10, 2009 11:14 pm
Lyder rigtig godt Jeg venter stadig på svar fra natur og miljø, men om ikke andet må jeg jo ringe til dem
Tesposinus Admin
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Man Maj 11, 2009 12:00 am
hans skrev:
Jeg ved ikke om man har noget linede omkring århus men ved naturstigerne ved Horsens har man lavet nogle selters som man kan overnatte gratis men så kan det også ske at man skal dele dem med andre
Det er super med forslaget, Hans, men jeg tror personligt, at lidt af fidusen med sådan en "lejrtur" går af det, hvis vi overnatter på et vandrehjem eller lign., hvor vi måske ikke kan sidde og tale om de ting, folk som os nu gerne vil tale om. I ved...
Men der er to muligheder, hvorved vi stadig kan være sådan "naturbevidste", så vi ikke ender på et hotel med mødelokale som til én eller anden konference... den ene er naturligvis telte i en skov. En anden mulighed er en skov med en spejderhytte eller lign., som man kan leje. Dog ville dette så indebære, at vi skulle punge lidt ud. Men såfremt vi bliver nok deltagere, kunne det jo muligvis være et alternativ. Så er vi jo stadig i naturen, og har tingene for os selv til at kunne tale om, hvad vi har lyst til, uden folk omkring os hører noget, de ikke burde.
Bare min personlige mening, selvfølgelig...
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Man Maj 11, 2009 12:11 pm
SÅ har jeg fundet nogle reelle muligheder, men jeg vil lige tjekke med jer andre, før jeg bestiller noget som helst!
1: Bredballegård - to shelters med 16 pladser (ja, der er lige rigeligt til os) i en skovtræsamling (aner ikke hvad det betyder, men gætter på skov) med udsigt over et lille vandhul. Der er bålplads men ingen toiletfaciliteter. Hvis der er personale på den tilhørende skole i den pågældende weekend, kan der dog aftales med dem.
2: Lystrup - i Lystrup by i en gammel have med frugttræer ved en lille bæk. Der er ingen shelterpladser (det må betyde telte?) men en bålplads og mulighed for toiletfaciliteter.
3: Mollerup skov - shelter på et gammel hustomt (tror nok det betyder, at der engang har ligget et hus der) Der er 6 shelterpladser og det er ikke tilladt at slå telte op. Der er bålplads med ingen toiletfaciliteter.
4: Skødstrup - Have ved græsplæne ved FDFs lokaler. Der er intet shelter men der står heller intet om teltpladser. Til gengæld er der både bålplads og toilet.
5: Vorre - ved en lille landejendom omgivet af græsplæner, træer og buske. Der er bålplads og adgang til både toilet og vand.
6: Himmerigskov - en skov hvor det er tilladt at slå telt op. Udover det står der ikke så meget, andet end man skal overholde reglerne for teltning for "den stille skovvandrer". Der står ikke noget om bålplads eller noget i den stil.
Umiddelbart tænker jeg mest på nr. 2, 4 og 5. Blandt andet pga toiletfaciliteter, men hvad siger I andre??
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Man Maj 11, 2009 3:00 pm
enig... 2, 4 og 5 ville også være mine valg
Marxak
Antal indlæg : 165 Join date : 15/03/09 Age : 36 Geografisk sted : Rudkøbing
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Man Maj 11, 2009 6:06 pm
jeg hopper i samme båd som fate
Tesposinus Admin
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Man Maj 11, 2009 7:09 pm
Enig... 2, 4 og 5!
StoneChild
Antal indlæg : 32 Join date : 09/03/09
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Man Maj 11, 2009 8:43 pm
Jeg er med på 2, 4 og 5
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Man Maj 11, 2009 10:20 pm
super, jeg prøver at ringe og forhøre mig om mulighederne den 6.-7. de forskellige steder i morgen
hans
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Tirs Maj 12, 2009 12:20 am
2 4 og 5 her også
hans
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Fre Maj 15, 2009 7:31 pm
Jeg er ked af det men jeg har fundet ud af at jeg skal noget andet d.6/6 så jeg må mellefra men jeg håber vi ses en anden gang
Tesposinus Admin
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Fre Maj 15, 2009 10:51 pm
Det var da lidt surt, Hans.... Men jo vi holder da mere end bare ét arrangement. Så vi skal nok få lejlighed til at træffes en anden gang. Eller... i det mindste du og alle de andre. Jeg ved jo ikke, om det næste arrangement bliver efter, jeg er rejst hjem til Japan igen. Men det finder vi jo ud af.
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Fre Maj 15, 2009 11:15 pm
ja øv da men jeg har heller ikke fået noget svar på noget som helst.... snøft
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Ons Maj 20, 2009 10:20 pm
Endelig fik jeg fat i nogen af dem med teltpladserne. Nr. 2 sagde, at vi bare kunne møde op, der skulle snildt være plads til omkring ti telte, og så mange bliver vi jo næppe.. Dog advarede han mig om at det pågældende toilet vist nok skulle være et lille lokumsskur :/ jeg ved ikke helt om det betyder et hul i jorden, eller hvad det betyder, men eftersom der ikke skulle være mere end 300 m til indkøb kan man vel tillade sig at tro, at det ligger i en lille by, så man har mulighed for at finde et offentligt toilet måske
Jeg kan absolut ikke få fat i nummer 4, da alle numre jeg finder dertil ikke er i brug :S og nummer 5 er der desværre ikke mulighed for at benytte den 6.-7.
Jeg venter dog stadig på et svar på mail angående nummer 4, men ellers tyder det på at vi ender med nr 2.
Hvordan lyder det??
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Ons Maj 20, 2009 10:28 pm
Har desværre fundet ud af at jeg under ingen omstændigheder kan komme med på nogle af de datoer der er opgivet da det er i min eksamensperiode *piv* ville ellers rigtigt gerne folkens... det må blive til det næste arrangement så...
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Tors Maj 21, 2009 12:21 am
Øv altså Fate men det er også i orden håber da dine eksamener går godt
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Tirs Maj 26, 2009 10:16 pm
OKAY
Eftersom ingen har protesteret imod den i Lystrup, må vi vel afholde det der, for jeg har stadig ikke fået svar med den der spejderhytte, som jeg ellers havde håbet lidt på....
herinde kan man se selve annoncen for stedet, men for lige at være sikker på at folk ved, hvor det er, er adressen:
Bygaden 25 st. tv. 8520 Lystrup
Jeg tænker, vi kan begynde at ankomme omkring klokken 12-13 stykker lørdag den 6. og så tage hjem i løbet af søndagen??
MEN MEN MEN jeg vil gerne have klar besked om hvem der kommer! Også for at planlægge mad og den slags!! Så BED OM at I svarer nu!!!
//Maiken
Tesposinus Admin
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Tirs Maj 26, 2009 10:27 pm
Jeg er med, jeg er med!!!
Men jeg skal samtidigt være ærlig og sige, at det næsten virker til, det ville være bedre at udsætte det til juli i stedet for, da det er en forholdsvis mager tilmelding. Men jeg ved ikke, hvad du siger til den. Det er jo okay, hvis vi ikke bliver så mange, men kun en 2-3 personer virker lidt... tjaaa... tørt?! Så kunne man jo næsten lige så vel afholde noget hjemme hos én, men så går fidusen jo lidt af det hele.
Så synes du, vi skal fortsætte som planlagt, eller skal vi udsætte det til næste måned, hvor nogle flere personer kan?
Sidst rettet af Tesposinus Tirs Maj 26, 2009 10:34 pm, rettet 1 gang
Tesposinus Admin
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Tirs Maj 26, 2009 10:33 pm
Forresten, Maiken... jeg tillod mig altså lige at lave en lille ændring i dit indlæg. Jeg lavede ikke om på noget som sådan, da jeg ikke kunne drømme om at pille ved medlemmernes indlæg, men jeg komprimerede bare linket, du vedhæftede, da det ellers lavede hele fora-siden så sjov i udseendet pga. linkets længde. Håber du vil godtage dette, ellers vil jeg naturligvis straks ændre det tilbage igen!