Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Tirs Maj 26, 2009 11:06 pm
Syntes det lyder godt med at udsætte det en måned for så kan jeg komme med Muligvis.. kommer jo an på datoer da jeg har en del at se til i min kommende ferie ^^
Marxak
Antal indlæg : 165 Join date : 15/03/09 Age : 36 Geografisk sted : Rudkøbing
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Tirs Maj 26, 2009 11:27 pm
Jeg er også meget mere til vi rygger den en måned. som fortalt er 3 - 6 personer eller hvor mange der var tale om lidt "tampt" så ryg det en måned hvis det muligt og så er jeg ihvertfald med på den ^^
hvis det ka lade sig gøre på en måde vil jeg meget gerne ha en at følges med ik fordi jeg skal være "pattebarn"
men simpelt fordi jeg ik ka finde rundt selv de meste åbenlyse steder uden jeg har været der et par gange før og vil sige at jeg aldrig har været i det mørke jylland (kommer tros alt fra fyn af).
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Ons Maj 27, 2009 4:38 pm
tjo, det kan vi godt... selvom det irriterer mig lidt, og jeg ved ikke hvordan og hvorledes jeg står i juli... men det må vi jo se til så....
Melian
Antal indlæg : 11 Join date : 28/05/09 Age : 65
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Lør Maj 30, 2009 12:54 am
Jeg finder det interesant, blot er Århus et nærmest lukket land for mig, men jeg har da været på banegården og i den botaniske have, såå........... for en der kan fare vild hvor som helst, vil jeg meget gerne anmode om at man finder et let tilgængeligt sted for en sammenkomst, så vil jeg meget gerne deltage.
Melian
Fate
Antal indlæg : 264 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Risskov, Århus
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Lør Maj 30, 2009 2:09 pm
Jeg vil gerne forslå for dem der ikke er så vant til det jyske land at vi måske mødes et af de steder Milan har snakket op... botanisk have ville jo næsten være perfekt efter min mening ^^
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Lør Maj 30, 2009 9:29 pm
Jeg vil selv gerne foreslå Hjørring. Ved at det er en lille by, og at det er helt oppe i Nordjylland, men det er nemt at komme dertil, der er en skov i Bagterp, der er alle tiders, og den har en spejderhytte, der er til udlejning. Ydermere bor en stor del af min familie i Hjørring (og derved har jeg selv boet der i flere år, da jeg var yngre), så jeg kender stedet godt. Dette er en mulighed, som jeg havde snakket lidt med Maiken om. Men jeg ved ikke, hvad I siger til det.
Hjørring er let at komme til, da toget fra Kbh. til Frederikshavn kører direkte dertil. Kommer man fra Fyn, skal man bare skifte i Aalborg, og så er den hjemme. (^^)b
I og med Hjørring er forholdsvis lille, er det ikke et sted, hvori man farer vild, og det er en smal sag for alle at mødes ved banegården og så tage ud til skoven i fællesskab. Som en ekstra lille bonus er der desuden også en tankstation kun 200 meter ca. fra spejderhytten.
Hvad synes I?
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Lør Maj 30, 2009 10:01 pm
som sagt, jeg er på alt efter hvad det vil koste selvfølgelig
Melian
Antal indlæg : 11 Join date : 28/05/09 Age : 65
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Søn Maj 31, 2009 10:17 am
Jamen det lyder jo fantastisk, og det tager kun 6 timer fra Buddinge til Hjørring aaarrg så skal jeg sidde stille på min mås og være artig så længe???? jeg kunne tage til Bornholm 2 gange på den tid.
Jeg kommer desværre til at melde fra, det lød ellers flatterende med familien lige i nærheden og så tænker jeg at der måske kunne komme æblekage på menuen? mums, den skulle ikke transporteres så langt. Nå pjat til side, jeg kunne godt tænke mig at opleve Hjørring, men ........
I må have en rigtig hyggelig tur
Melian
Marxak
Antal indlæg : 165 Join date : 15/03/09 Age : 36 Geografisk sted : Rudkøbing
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Tors Jun 18, 2009 11:55 pm
Der må jeg desværre sprænge fra. Hvis det bliver i hjørring må jeg desværre melde fra, for jeg får aldrig råd til at tage helt derop og kender ik en sjæl deroppe
nå grin til side, som sagt, jeg er ikke meget sikker på jeg kommer
Thomas
Antal indlæg : 69 Join date : 11/05/11 Geografisk sted : Bornholm
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Søn Maj 22, 2011 12:23 pm
Tesposinus,
Citat :
Jeg ser personligt gerne, at vi er så mange herinde fra som muligt, da det sikkert ville være mere underholdende. Men afhængigt af folks planer, så kan vi jo altid holde mere end bare ét arrangement. Wink Så har alle mulighed for at deltage før eller siden... Very Happy
Hvad siger I til det?
Jeg er på, før eller siden. Jeg kan ikke deltage i første omgang, men jeg vil vældigt gerne møde jer, på et tidspunkt!
Vh Thomas
PS: Øj! Det var alligevel en gammel tråd! Så det først nu! Hahahaha!
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Søn Maj 22, 2011 2:08 pm
Thomas skrev:
Øj! Det var alligevel en gammel tråd! Så det først nu! Hahahaha!
Ha! Ha! Ha! Det er skam helt i orden. Sådanne smuttere har vi alle i ny og næ.
Det ville også være super, hvis folk kunne forsøge igen med at stable en sådan tur på benene, men I skal nok ikke regne med jeg dukker op denne gang. I Maj for to år siden, befandt jeg mig i DK i et par måneder, så muligheden var der, men idet jeg ikke har været i det ganske danske land i ca. 2 år nu, og heller ikke har planer om en tur (bortset fra når mit bryllup skal afholdes), bliver jeg nok ikke i stand til at være til stede.
Men håber så sandelig ellers for I andre, at I kan få en god tur etableret på et tidspunkt. Tror det kunne være en super oplevelse!
T.
Thomas
Antal indlæg : 69 Join date : 11/05/11 Geografisk sted : Bornholm
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Søn Maj 22, 2011 2:47 pm
Ja, for sørensen - det må da kunne blive til noget. Og selv om du ikke kan deltage, så er jeg sikker på at os herindefra tager en lille smule af dig med alligevel
Vh Thomas
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Lør Maj 19, 2012 2:14 pm
Hold nu fast.. nå, så kan jeg jo pænt lige spørge (selvom tråden er gammel) Hvad med et møde i kbh? måske frederiksberg have? der er super lækkert..
Ceenth
Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Søn Maj 20, 2012 6:21 pm
Citat :
Hold nu fast.. nå, så kan jeg jo pænt lige spørge (selvom tråden er gammel) Hvad med et møde i kbh? måske frederiksberg have? der er super lækkert..
Giv mig en tid.. Jeg er ved at være lidt træt af at se på denne her tråd uden at der rigtigt sker noget... hvis vi gerne vil mødes så synes jeg at vi skal tage lidt initiativ til det..
Eventuelt kunne man jo også lave små mindre sammenkomster inden den helt store, jeg vil med glæde selv stå for det i københavnsområdet og omegn hvis det er..?
Mvh.
Ceenth.
Akari
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Søn Maj 20, 2012 6:24 pm
Det kunne være fint Jeg synes i hvertfald det kunne være en fed ting
Ceenth
Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Søn Maj 20, 2012 8:48 pm
Citat :
Det kunne være fint Jeg synes i hvertfald det kunne være en fed ting
Fair Deal. så lad os da lige kigge på det. vi tager den lige over PM'en i første omgang. (Det skal lige siges at jeg pt. har læseferie og snart skal op til eksamen, så jeg begynder ikke at arrangere et eller andet fancy arrangement før mine eksamener er overstået)
Akari
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Søn Maj 20, 2012 8:52 pm
Det er også helt fint ^^
Angellove
Antal indlæg : 132 Join date : 13/04/13
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Tirs Maj 07, 2013 6:08 pm
Hej folkens.
Jeg har først opdaget denne tråd nu, men jeg skal flytte om en uge, og har en eksamen i Juni, så Juli er nok bedst.
Geografisk er jeg nok mest til århus, men siden jeg er opvokset på vestegnen kan jeg sagtens lokkes til københavn
Det kunne virkelig være vældig hygsomt at møde nogle ligesindede:)
Akari
Emne: Sv: Skulle vi ikke tage at finde sammen? Tirs Maj 07, 2013 6:54 pm