I Reference til Fentowers' Anmeldelse af Greer's "Learning Ritual Magic"
2 deltagere
Forfatter
Besked
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: I Reference til Fentowers' Anmeldelse af Greer's "Learning Ritual Magic" Tors Jul 21, 2011 4:06 pm
Tesposinus skrev:
Super review, Fentowers, tak for det!
Jeg håber ikke, det gør noget, men jeg har ændret din indlægstitel lidt ved at skrive "Bog Anmeldelse" først, så folk kan se sådan i oversigtsformat, at der er tale om et bog review. Dette håber jeg også, folk vil gøre fremover i deres lign. indlæg, for at gøre det lettere for brugerne at bladre rundt mellem disse der kun drejer sig specifikt om anmeldelser.
Endnu engang tak for dit review af Greers bog!
T.
Hej, alle sammen!
Jeg har valgt at citere dette lille indlæg, som jeg skrev for nogen tid tilbage, da Fentowers skrev en glimrende anmeldelse af Greer's bog, Learning Ritual Magic, idet jeg nu har slettet det oprindelige indlæg, idet jeg ikke ønsker "småsludder" skal forstyrre vores bog-anmeldelses sektioner. Så hvis man har spørgsmål eller kommentarer til anmeldelser, bedes de venligst gives i Generelt afdelingerne i respektive sektioner. Derved sikrer vi os, at der kun gives review-information i indlæggene.
Som en sidste notits, Fentowers, vil jeg gerne gøre dig opmærksom på, samt undskylde for, at jeg har lavet endnu en lille ændring i dit indlæg. Jeg valgte at fjerne billedfilen af Paths of Wisdom, idet der kun var tale om en anmeldelse af Learning Ritual Magic. Jeg håber ikke, dette vil genere dig på nogen måde, og at du forstår mit valg.
Endnu engang tak for et rigtig godt review!
Tesposinus
Fentowers
Antal indlæg : 138 Join date : 11/01/10 Age : 56 Geografisk sted : Gentofte
Emne: Sv: I Reference til Fentowers' Anmeldelse af Greer's "Learning Ritual Magic" Lør Aug 13, 2011 5:39 pm
No problem Frater Tesposinus
Lægger gerne flere anmeldelser op - har efterhånden læst en del litteratur der sikkert kunne være interessant for jer andre her på foraet
I ærbødighed Fentowers
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: I Reference til Fentowers' Anmeldelse af Greer's "Learning Ritual Magic" Søn Aug 14, 2011 6:34 pm
Fentowers skrev:
Lægger gerne flere anmeldelser op - har efterhånden læst en del litteratur der sikkert kunne være interessant for jer andre her på foraet
Det ser vi helt klart frem til! Jo flere anmeldelser, jo bedre. Det ville jo være alle tiders, hvis vi ender med at få et helt lille "okkult litteratur kartotek" af en art.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: I Reference til Fentowers' Anmeldelse af Greer's "Learning Ritual Magic"
I Reference til Fentowers' Anmeldelse af Greer's "Learning Ritual Magic"