Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Relaxation Ritual Fre Nov 18, 2011 12:14 am
Hej alle Så prøvede jeg at udføre RR for første gang i aftes - jeg lå og vendte og drejede mig, og kunne slet ikke finde ro i mit hoved eller min krop til at få noget søvn, så besluttede mig for at prøve. Jeg har bare et spørgsmål - har I nogensinde oplevet noget ubehageligt ved det ritual?
Da jeg udførte det i aftes var det ligesom om at kuglen sad fast forskellige steder - først lige over mine knæ, og da jeg fik den fri der, sad den fast henover den venstre albue - måske er det bare mig, som er dårlig til at visualisere, men det tog mig i hvert fald rigtig mange forsøg at få den til at flytte sig igen, da den først havde sat sig. Det mest underlige var dog, at da jeg nåede til halsen, satte den sig fast igen - denne gang med det resultat, at jeg følte at alle mine muskler i nakke, skulder, hoved området gik i spasmer, og jeg kunne slet ikke holde ud at ligge stille længere, så jeg smed kuglen af pommern til og endte på siden i fosterstilling, hvorefter jeg snart faldt i søvn. Det var en ret skræmmende oplevelse, og samtidig rystede mine arme og hænder, så jeg kunne mærke fingrene vibrere.
Er der nogen, som har oplevet noget lignende? Eller evt. har en ide om, hvorfor det påvirkede mig på så voldsom en måde, da det trods alt er et ret harmløst ritual?
Hvis der er nogen, som ikke ved hvad RR er, er det relaxation ritual som den står beskrevet i Modern Magick af Kraig.
Håber at høre fra jer - MT
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Relaxation Ritual Fre Nov 18, 2011 10:50 am
Som lille notits skal nævnes, at jeg tog mod til mig, og udførte ritualet endnu en gang i aftes - jeg fik ikke nogen spasmer denne gang, men havde stadig nogle steder, hvor jeg ikke kunne bevæge kuglen videre fra. Da jeg lukkede øjnene og påbegyndte ritualet, flimrede det voldsomt for mine øjne - lidt ligesom om der stod en ødelagt projektor og flikkede af og på foran mine øjne. Da jeg blinkede et par gange forsvandt det, og det eneste andet voldsomme ubehag, jeg oplevede i aftes, var en stikkende smerte i min tommelfinger (lidt som når der sidder en og prikker til dig med en nål).
Stadig vil jeg påstå, det er en forbedring fra første forsøg, selvom det stadig skræmmer mig lidt, at jeg reagerer sådan :/
- MT
Christian
Antal indlæg : 204 Join date : 09/10/11 Age : 30
Emne: Sv: Relaxation Ritual Fre Nov 18, 2011 3:10 pm
Hvad tænkte du på da du udførte RR? Det er vigtigt at gå ind i den slags med positiv attitude, ellers vil jeg næsten påstå at du ''lader'' bolden med negative energier.
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Relaxation Ritual Fre Nov 18, 2011 4:08 pm
Jeg tænkte på (nu spiller jeg jo wow, så lad vær at dømme alt for meget) hvor meget ansvar min guild havde lagt på mig i løbet af en enkelt aften, og så var jeg nervøs for om jeg var blevet uvenner med en af dem derfra også, men jeg var ikke negativt stemt overhovedet :/
Christian
Antal indlæg : 204 Join date : 09/10/11 Age : 30
Emne: Sv: Relaxation Ritual Lør Nov 19, 2011 3:57 pm
Der vil jeg sige noget af problemet ligger. Det er vigtigt du slet ikke tænker på andet en kuglen mens du laver RR. Det kan selvfølgelig godt være svært i starten, men alle andre tanker skal bare lukkes ude. Jeg vil foreslå at få tænk de ting der nager dig igennem før du går ind i RR.
Gospodarica
Antal indlæg : 53 Join date : 09/04/09 Age : 46 Geografisk sted : Fyn
Jeg ved godt at dette emne er af ældre dato, men vil godt komme med et input alligevel, for det der bliver skrevet virker bekendt. Jeg oplever også at der er steder hvor kuglen "sidder fast". Hos mig er det gerne ved højre knæ, men jeg opfatter det som værende fordi jeg har et problem der. Jeg har gigt i mine knæ og tænker at det kan være fordi der er brug for ekstra "hjælp" lige der, når kuglen standser der. Jeg har hørt at bestemte steder i kroppen er forbundet med det psykiske, men det ved jeg ikke noget om. Men det kunne måske også være en mulighed?