Hah! Ja, temmelig ioejnefaldende skorte!
Noget jeg synes specielt godt om var hans ide om at selve den symbolske betydning af slagteofret er magikeren selv som ofre sit menneskelige liv, ved at lave cirklen paa gedeskindet, tage planten som symbolisere kniven omkring hovedet eller halsen, og derefter skaere sig selv, I haanden eller lign, som blodofring og symbol paa magikerens doed for at kunne genopstaa som mere end et menneske. Skindet som baade operere som den fysiske pagt, og som den magiske cirkel, men ogsaa som at vaere den dyrform som magikeren tager til sig i hans eller hendes forvandling. Gedens og magikerens almindelige liv ender i symbolsk forstand og gedens aand og magikerens aand forenes i ofringen, ligesom Lucifer ofte bliver spejlet som en blanding imellem et menneske og en ged.
Her igaar laeste jeg i grimoiret
Das sechste und siebente Buch Mosis. Der i
Spiriti Commando delen er instruktionerne at du skal lave en cirkel med sommerfuglblod paa pergament. Joseph Peterson som er oversaetteren af grimoiret skrev en note om at det hoejst sandsyneligt var en fejl, en korruption, da Peterson mener det er klart at det er meningen at magikeren skal staa i cirklen. Derfor mener han at cirklen ikke skal laves paa pergamentet. Men her tror jeg Peterson tager fejl. Jeg tror Peter Grey i hans foredrag har fat i noget her, som
Spiriti Commando er et tegn paa.
Jeg glaeder mig monster meget til at Peter Grey og Alkistis Dimech udgiver deres vaerk
Abominations som handler om deres arbejde med Goetia traditionen! Jeg synes i det hele taget at Scarlet Imprint's udgivelser er banebrydende. Jeg elsker dem! Fanboy alert! Fanboy alert!