Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Et tredje hyggemøde? Fre Okt 11, 2013 6:51 pm
Hej alle
Efter successen sidste gang, tænkte jeg, det kunne være hyggeligt, hvis vi arrangerede endnu et møde - det kunne eventuelt ligge omkring jul/nytår og være vores private okkulte julefrokost
- MT
Angellove
Antal indlæg : 132 Join date : 13/04/13
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Lør Okt 12, 2013 1:19 pm
God idé Moonlight Tiger .
Den er jeg med på, og Prospero er også
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Lør Okt 12, 2013 1:25 pm
Det kunne da være en rigtig fin idé Jeg er da med på den
Prospero
Antal indlæg : 632 Join date : 05/07/10 Age : 40
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Lør Okt 12, 2013 1:27 pm
Angellove skrev:
Jeg må være senil for jeg husker ikke at have sagt "ja"... weird... Men det lyder hyggeligt.
Angellove
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Lør Okt 12, 2013 1:34 pm
Prospero skrev:
Angellove skrev:
Jeg må være senil for jeg husker ikke at have sagt "ja"... weird... Men det lyder hyggeligt.
Du er senil
Christian
Antal indlæg : 204 Join date : 09/10/11 Age : 30
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Lør Okt 12, 2013 2:09 pm
Altså. Vil gerne hilse på jer alle sammen, men føler lidt størstedelen af jer er lokaliseret på Sjælland?
Hilsen den ensomme østjyde
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Lør Okt 12, 2013 3:23 pm
Christian skrev:
Altså. Vil gerne hilse på jer alle sammen, men føler lidt størstedelen af jer er lokaliseret på Sjælland?
Sandt nok, vi er en del fra Sjælland, men trøst dig selv med at vores kære admin er meget længere væk end østjylland Om ikke andet er det muligt vi kan finde en sofa et sted, når vi nu er så mange herovrefra
Er der nogen præferencer for hvornår det skal være?
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Okt 14, 2013 6:42 pm
Moonlight_tiger skrev:
Sandt nok, vi er en del fra Sjælland, men trøst dig selv med at vores kære admin er meget længere væk end østjylland
Ja der er absolut INTET at tude over der mht. afstand!!!
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Okt 14, 2013 10:12 pm
Tesposinus skrev:
Moonlight_tiger skrev:
Sandt nok, vi er en del fra Sjælland, men trøst dig selv med at vores kære admin er meget længere væk end østjylland
Ja der er absolut INTET at tude over der mht. afstand!!!
Bare rolig Mr T, til sidste møde blev diskuteret at der skulle startes en indsamling, som skal gå til din flybillet. En ide der var på højde med VERDENS BEDSTE PLAN!!
Og JO!!! Prospero, du er hamrende senil, så du kommer også
Og jeg dukker nok også op, skal bare lige tjekke om man jeg kan skaffe nok myre.
Prospero
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Okt 14, 2013 10:32 pm
Haha! Jamen hvis jeg er senil vil jeg vel glemme at deltage uanset hvad...
Men jo jeg vil meget gerne komme
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tirs Okt 15, 2013 8:58 am
Det lyder rigtig godt så skal vi bare beslutte os for dato og sted... og mad, selvom jeg forestiller mig at det bliver et sammenskudsgilde (jeg tager i hvert fald selv med, så jeg slipper for at spise kød )
Angellove
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tirs Okt 15, 2013 11:31 am
Vintersolhverv d. 21-22 december kunne være et godt tidpunkt. Det var der vikingerne fejrede vintersolhverv, som var en glædens fest. Det kunne også være omkring d. 13-14 januar, hvor vikingerne holdt jól.(det bliver nødt til blive d. 11-12 jan, da folk nok skal arbejde d. 13-14. Jeg skal ihvertfald...)
Måske vil det være bedre, hvis vi holdt det på en restaurant af en art. Der må findes noget i det kjøbenhavnske, der både har vegetar og kød til folket.
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tirs Okt 15, 2013 2:26 pm
Jo, det ville nok være nemmest med en restaurant, men det kræver forudbestilling, så jeg skal være sikker på, hvor mange der kommer, og hvad tid.
Jeg er typisk i Jylland den 21.-22. december, da min mor har fødselsdag, så for mig ville det passe bedre med først i januar (selvom det selvfølgelig er eksamenstid - dumme uni )
Hvad siger folket???
Prospero
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tirs Okt 15, 2013 8:51 pm
Jeg går med på hvad folk nu helst vil, men personligt vil jeg foretrække noget mere intimt med mere frihed end en restaurant. Restauranter er jo fyldt med en masse "normies" Plus jeg foretrækker noget med mere plads til at bevæge sig end bare at skulle sidde på samme stol hele tiden. Men jeg ved ikke hvad alternativer der er, og som sagt går jeg med på hvad folk her nu helst vil.
Med hensyn til datoer er jeg meget åben.
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Lør Okt 19, 2013 5:32 pm
SilvaVirus skrev:
Bare rolig Mr T, til sidste møde blev diskuteret at der skulle startes en indsamling, som skal gå til din flybillet. En ide der var på højde med VERDENS BEDSTE PLAN!!
Ha! Ha! Ha! Det skal I da alle have alhjertens tak for. Det var godtnok en smuk tanke, der varmer i en gammel mands sjæl. Men jeg lover jer... jeg skal nok indfinde mig en dag, så vi alle kan mødes - men så er vi også nødt til at gøre en hel-dags tur ud af det, næsten!!! Jeg er jo nødt til at "absorbere jer alle" så meget som muligt, så det kan holde til næste gang, vi får mulighed for at træffes.
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Lør Okt 19, 2013 6:26 pm
jeg prøvede at undersøge, om bogcafeen i valby måske lejede lokaler ud til sådan noget, men desværre ikke... jeg er enig i at en restaurant måske er lidt rigelig offentlig til at sidde og diskutere dæmoner og lignende, men samtidig er det heller ikke ideelt at bede nogen om at åbne deres private hjem for en masse mennesker, man måske skal møde for første gang... plus, jeg gider ikke stå med en lejlighed fuld af fulde mennesker efter et par timer
Så hvad er stemningen for?
Angellove
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Lør Okt 19, 2013 6:48 pm
Findes der ikke en kælder-restaurant et sted, hvor man kan sidde lidt fred for de andre gæster?
Jeg kunne godt låne vores forsamlingshus, men så skal i københavnere jo komme til jylland, og det gider i nok ikke... Er der ikke nogen der kan låne et forsamlingshus ovre hos jer?
Ceenth
Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Lør Okt 19, 2013 11:38 pm
Hvordan har jeg formået at overse denne tråd så længe? Bizzart.. - Jeg er naturligvis frisk på møde nr. tre.. - Og skønt at se at der er andre der substituerer rollen som arrangør når nu jeg pludselig fik travlt med musik, og kæreste, og skole.... Og... Stuff... Hvor om alting ér: Jeg ligger gerne hus til. - Eller, lejlighed.. Bor i jægersborg, ganske tæt ved Lyngby..
- Skal bare lige have ordnet noget med en slange der ikke er der hvor den burde være først... - Men det ordner nok sig selv over de næste par uger.. Skal alligevel have ryddet op..
anyways, jeg er på, og jeg kan godt ligge hjem til hvis der er behov for det. ^^
Jeg kan formentlig også huse folk der kommer langvejs fra natten over hvis behovet viser sig. Skal dog lige snakke med roomie(Lilium) om det først, før jeg kan sige det med 100% sikkerhed..
Mvh.
Ceenth.
Angellove
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Lør Okt 19, 2013 11:54 pm
Ceenth skrev:
Hvordan har jeg formået at overse denne tråd så længe? Bizzart.. - Jeg er naturligvis frisk på møde nr. tre.. - Og skønt at se at der er andre der substituerer rollen som arrangør når nu jeg pludselig fik travlt med musik, og kæreste, og skole.... Og... Stuff... :PHvor om alting ér: Jeg ligger gerne hus til. - Eller, lejlighed.. Bor i jægersborg, ganske tæt ved Lyngby..
- Skal bare lige have ordnet noget med en slange der ikke er der hvor den burde være først... - Men det ordner nok sig selv over de næste par uger.. Skal alligevel have ryddet op..
anyways, jeg er på, og jeg kan godt ligge hjem til hvis der er behov for det. ^^
Jeg kan formentlig også huse folk der kommer langvejs fra natten over hvis behovet viser sig. Skal dog lige snakke med roomie(Lilium) om det først, før jeg kan sige det med 100% sikkerhed..
Mvh.
Ceenth.
Fedt Ceenth men vil det så sige at din slange ikke er der, hvis det bliver hos dig? vil ellers så gerne hilse på den...
Ceenth
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Søn Okt 20, 2013 12:00 am
Dvs. at den kommer til at være i sit terrarie når det er...
Angellove
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Søn Okt 20, 2013 12:06 am
Ceenth skrev:
Dvs. at den kommer til at være i sit terrarie når det er...
Wee så kan jeg jo godt hilse på den.
Jeg stemmer hermed for at det bliver hos ceenth for så kan jeg hilse på hans slange, og så er det forøvrigt også praktisk at vi har et sted der ikke er en restaurant, at være
Ceenth
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Søn Okt 20, 2013 12:10 am
Heheh.. Forresten, bare lige for en god ordens skyld, det er ikke en af de giftige der er tale om...
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Søn Okt 20, 2013 10:31 am
Det lyder super godt, Ceenth altså ikke det med den undslupne slange... godt det ikke er mig xD
Men det kunne være fedt at holde det mere privat, så rigtig tusind tak for tilbuddet (og hey, hvis du gerne vil overtage som arrangør, så skal du da være velkommen )
Ceenth
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Søn Okt 20, 2013 10:24 pm
Hah! Vil faktisk meget gerne være fri for at arrangere denne gang. Go nuts chief.
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tirs Okt 29, 2013 9:06 pm
Pokkers også, jeg er ellers ikke meget for at være arrangør
Nå, men så må vi smide nogle datoer på bordet og se, hvornår de fleste kan og har lyst...
Der blev foreslået den 21.-22. december eller den 11.-12. januar, hvis det skal falde sammen med nogle traditioner. Alternativt er der den 4.-5. januar, selvom det er meget tæt på nytår eller den 18.-19. januar. Den 14.-15. december kunne også være en mulighed, men jeg er godt klar over at juleplanerne begynder at trænge sig på på det tidspunkt...
Så jeg vil gerne have lidt feedback på, hvem der vil med, og hvornår de kan... og selvsagt er det vigtigt at ceenth kan, da han lægger lejlighed til