Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tirs Okt 29, 2013 9:27 pm
Jeg forslog d. 11-12 Januar, men den dato har jeg fået kolde fødder ovre, for jeg er på skoleophold fra d. 9 til d. 17 januar, og det betyder lektier hele weekenden.
Alle andre datoer gør mig ikke noget
Ceenth
Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tors Okt 31, 2013 2:51 pm
21-22 december lyder lidt voldsomt i mine ører(opholder mig næsten aldrig i mit egentlige hjem dagene lige op til julen...) Men alle andre dage er jeg go..
Lilium
Antal indlæg : 17 Join date : 24/01/13 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tirs Nov 05, 2013 8:22 pm
Da jeg også bor i lejligheden og faktisk godt vil med(nå! ), så ville jeg fortrække 14.-15. december, da jeg starter på skole efter nytår, hvor jeg er væk fra den 6.januar og resten af måneden. 4-5. jan kan også godt passe for mig, men bliver lidt presset grundet pakning af stuff..
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Ons Nov 06, 2013 10:34 am
Okay Lillium selvfølgelig skal du også med
Jeg er frisk på den 14.-15. december, men er nødt til at høre, hvor mange der vil med og kan i denne weekend?? regner med at det bliver lørdag...
Angellove
Antal indlæg : 132 Join date : 13/04/13
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Ons Nov 06, 2013 3:37 pm
Helt ok med mig.
Moonlight_tiger skrev:
Okay Lillium :Dselvfølgelig skal du også med
Jeg er frisk på den 14.-15. december, men er nødt til at høre, hvor mange der vil med og kan i denne weekend?? regner med at det bliver lørdag...
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Fre Nov 08, 2013 8:43 pm
Okay, så indtil videre har vi 4 bekræftede til den 14.- 15.? Ceenth, Lillium (de graciøse værter), Angellove og jeg selv... og så dem som har sagt de vil med, men ikke har givet lyd omkring dato: Akari, Porspero, SilvaVirus, evt. Christian hvis du kan finde vej herover og har lyst til det
Er der nogen jeg har glemt? Eller bare nogen som hjertens gerne vil med? The more the merrier!
(Flere nisse-smilies, tak!)
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Lør Nov 09, 2013 11:01 am
Jeg vender lige tilbage på et tidspunkt med et svar. Jeg ligger pt lige syg fordi jeg tager penicillin -.- Så jeg kan nok først komme med et ordenligt svar på tirsdag. Men ellers lyder det fint nok
Prospero
Antal indlæg : 632 Join date : 05/07/10 Age : 40
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Lør Nov 09, 2013 2:56 pm
Fint tidspunkt for mig. I'm in
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Søn Nov 10, 2013 9:33 am
jeg tror godt jeg kan presse det ind, men jeg skal lige vende det familien.
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Søn Nov 10, 2013 9:48 am
Det lyder godt
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Søn Nov 17, 2013 10:51 am
Nå, nu er der lige under en måned til slaget skal stå, så det er ved at være tid til at få det praktiske på plads... mad!
Det er nok langt det nemmeste, hvis folk medbringer det, de selv helst drikker. Nu er det længe siden, jeg sidst var til en rigtig julefrokost, og det eneste jeg ved, skal være der, er sild som start - jeg spiser ikke sild! Men hvis der er nogen, som meget gerne vil have sild og flæskesteg ville det nok være en god ide at skrive det her og så se om der er flere der vil have.
Jeg vil godt melde mig frivilligt til at tage noget brød med, udover mine vegetardeller.
Alt dette er selvfølgelig forudsat at vi vil have en traditionel julefrokost - vi kan (måske) bare lave noget ude ved ceenth og lillium, hvis det ikke er alt for krævende (med det tænker jeg på noget ala lasagne eller sådan noget).
Hvad har I lyst til??
Angellove
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Søn Nov 17, 2013 9:35 pm
Undskyld hvis jeg er lidt langsom/fatsvag/ whatever, men var vi blevet enig om en dato???
Jeg er skal gerne kokkere noget efter folks ønske, men skal jo så have det med fra Jylland, så det bliver altså ikke kæmpe flæskesteg, medisterpølse og jeg skal gi' jer.
Kunne da godt lave noget hj. lavet kartoffelsalat og nogle frikadunser
Tænker at noget sammenskuds halløj nok vil være nemmest for alle...
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Nov 18, 2013 8:02 am
Jeg forstod det som at der var størst tilslutning til den 14. december, men ret mig da endelig hvis jeg har fået det galt i halsen???
Darkrai
Antal indlæg : 11 Join date : 26/01/13 Age : 26 Geografisk sted : Midtjylland
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Nov 18, 2013 9:44 pm
Hej alle sammen.
Jeg vil meget gerne med til dette tredje hyggemøde, hvis det er okay med jer. Så for jeg i øvrigt også mulighed for at lære jer at kende. Hvis jeg ikke husker forkert, var der så noget med at man kunne overnatte hjemme ved Ceenth. For hvis der er mulighed for det, håber jeg da at jeg må få lov til det. Og måske kørelejlighed hvis der er nogen der har lyst til at have mig med i bilen.
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Nov 18, 2013 10:00 pm
Det lyder rigtig godt! Dejligt med flere mennesker
Mht overnatning må du lige sende Ceenth en pb, for at aftale nærmere, men jeg husker også at han har tilbudt
Angellove
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tirs Nov 19, 2013 3:41 pm
Okay Moonlight. Det var rigtigt, at der var størst tilslutning til den 14. dec, så jeg skal ikke forvirre noget som helst Sorry!
Den 14. dec it is
Angellove
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Fre Nov 22, 2013 6:46 pm
Hey People
Prospero og jeg talte om d. 14 dec. og vi spekulere på hvad klokkeslet vi alle skal mødes d. 14 dec.???
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Søn Nov 24, 2013 11:01 am
Jeg tror, det må komme an på vores værter - om det er eftermiddag eller aftentide.
Og så er der stadig spørgsmålet om maden, som vi skal have på plads...
Angellove
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Søn Nov 24, 2013 1:51 pm
Det blev vi også enige om. Jeg har også skrevet til den kære Hr. Ceenth, men han er åbenbart skabs-jyde, for han har ikke svaret...
Nå, Prospero og jeg blev enige om, at det nok var lettest med noget Justeat eller i den stil.
Moonlight_tiger skrev:
Jeg tror, det må komme an på vores værter - om det er eftermiddag eller aftentide.
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Søn Nov 24, 2013 5:54 pm
Lad os give ham en dag eller to, så prøver jeg og ja, just-eat vil være det nemmeste, men dyrt... at købe ind til en lasagne eller to og så smække dem sammen er en billigere løsning...
Men det kommer alt sammen an på folks præferencer...
Akari
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Søn Nov 24, 2013 7:08 pm
Jeg må desværre hoppe fra :/ Penge og nogle problemer i det private som pt ikke ser ud til at få nogen ende. Men jeg håber at i for en fed dag
Angellove
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Nov 25, 2013 6:18 pm
Ceenth har svaret. Vi skal bare komme, når vi har lyst indenfor tidsrummet 10 - 24 Prospero og jeg kommer formentlig tidlig eftermiddag engang.
Angellove skrev:
Det blev vi også enige om. Jeg har også skrevet til den kære Hr. Ceenth, men han er åbenbart skabs-jyde, for han har ikke svaret...
Nå, Prospero og jeg blev enige om, at det nok var lettest med noget Justeat eller i den stil.
Moonlight_tiger skrev:
Angellove
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tirs Nov 26, 2013 12:55 pm
Jeg håber at du får det løst hurtigt, så du kan overskue at komme alligevel. Havde glædet mig sådan til at møde dig
Akari skrev:
Jeg må desværre hoppe fra :/ Penge og nogle problemer i det private som pt ikke ser ud til at få nogen ende. Men jeg håber at i for en fed dag
Akari
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tirs Nov 26, 2013 1:03 pm
Angellove skrev:
Jeg håber at du får det løst hurtigt, så du kan overskue at komme alligevel. Havde glædet mig sådan til at møde dig
Jeg gør mit bedste :)Og arbejder stærkt på at løse det der er
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tirs Nov 26, 2013 3:35 pm
Det er jeg ked af at høre, Akari jeg håber, du når at få styr på det!
Hvis det er tidlig eftermiddag, som passer bedst (det går jeg ud fra, når der også kommer folk fra jylland), så synes jeg vi skal mødes omkring 14.00-15.00 tiden.
Angående drikkevarer regner jeg med, at vi hver især medbringer, hvad vi helst drikker. Hvor meget folk har tænkt sig at drikke, må være op til dem (og værterne! Men det virker for mig dumt at drikke sig fra sans og samling i et hjem med giftige reptiler ;D)
Jeg regner med at sende en PB rundt snart, for lige at få svar på mad-situationen - er det i orden at inkludere dig, Akari, i tilfælde af at du får fikset, hvad der fikses skal?