Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Søn Dec 01, 2013 8:33 pm
hejsa allesammen.
mit fremmøde er pt ret uvist hældende mod fraværende....sorry
men jeg havde helt svedt ud at jeg skal til firma julefrokost om fredagen.
Men jeg skal nok se om jeg er i stand til at komme ud af døren om lørdagen også.
Dette irritere mig ret så meget, da der kommer nogle personer jeg havde set meget frem til at møde
Angellove
Antal indlæg : 132 Join date : 13/04/13
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Søn Dec 01, 2013 11:11 pm
Altså! Først Akari, nu dig SilvaVirus. Hvad ender det med... Drik to øl mindre, så bliver det nok lidt nemmere... (bare et venligt forslag fra en svagdrikker)
Prospero og jeg er stensikkere, for jeg vil vise P. lidt af min hjemegn nu vi alligevel er derovre
SilvaVirus
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Dec 02, 2013 12:33 pm
problemet er som sådan ikke den mængde alkohol jeg påperegner at indtage om fredagen. Det store problem er at jeg en lille søn på 20 måneder der også skal passes og grundet ting vi ikke skal komme ind på da det er privat orker min kone ikke passe ham fredag+lørdag+søndag formiddag. Så med mindre jeg kan ordne pasning til min lille daemon trold og konen ikke kommer til til at savne mig for meget er min fysiske fremmøde ret usikkert. Åndeligt er jeg med jer hele vejen
Angellove
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Dec 02, 2013 1:35 pm
Kan du ikke bare tage trolden med?
Vi er da nogle meget fredelige mennesker...
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Dec 02, 2013 5:21 pm
Det ville da være frygtelig trist, hvis du ikke kan komme alligevel SilvaVirus! Hvis det er nødvendigt kan du vel sagtens medbringe sønnen
SilvaVirus
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Dec 02, 2013 5:39 pm
i har så mange gode ideer
Bartimæus
Antal indlæg : 4 Join date : 26/11/12
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tirs Dec 03, 2013 12:37 am
Hej folkens,
Er det for sent at tilmelde sig? Jeg ved at jeg ikke har været aktiv, men jeg tænkte at det at møde jer måske ville kickstarte mine skriblerier herinde.
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tirs Dec 03, 2013 11:06 am
Jeg synes bestemt ikke det er for sent at tilmelde sig Sender dig straks en kopi af den pb, jeg sendte til de andre!
Forresten, alle sammen, vil jeg frygtelig gerne have feedback på madforslaget ang. pitabrød???
Ceenth
Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tors Dec 05, 2013 6:05 pm
Det er aldrig for sent at tilmelde sig. Eller, sådan, næsten.. altså... Lige på dagen er det måske en anelse presset.. og bagefter er luften nok ligesom gået lidt aføhmøhmøm..... NÅ! - Men, hvad jeg sådan set ville her inde idag. --> Jeg vil gerne have(efter som det kommer til at foregå i mit hjem ) at alle der reger med at møde op lige sender mig en pb(eller evt sms. dem af jer jeg kender så godt ) med et sådan noOogenlunde akkurat tidspunkt med hvor når de har tænkt sig at møde op, og om de gerne vil eskorteres fra stationen til mit hjem eller om der evt. er nogle der kommer fra den mørke side af månen og derfor regner med at overnatte, i ved, rent praktiske ting, det er som sagt Jægersborg station som man skal hoppe af på (Linie B(den grønne xD) mod Holte)..
Jeg tager formentlig ud og henter et medlem på hovedbanen, altså kommer der til at være en 30-45 min hvor jeg ikke er hjemme og det må blive Lilium der står for at lukke folk ind, ligeledes, - hvis der nu er flere folk der kommer fra langt-væk - så kunne det jo være smart hvis vi timede det sådan at jeg bare henter alle disse i samme ombæring..
Anyways. - Info er guld værd oppe i knolden på mig lige nu! Giv lyd, giv lyd! - Hvad har folk tænkt sig? Hvornår?/Hvordan?/Hvor-ledes??? Selv hvis man kun måske møder op ville det være rart at høre et eller andet således at jeg har noget helt basalt at forholde mig til, og naturligvis som sædvanligt, desto flere vi bliver desto bedre, så hvis der nu er specifikke forhold som man kunne tilpasse således at man kunne gøre det nemmere for nogle parter at deltage kan det lige ledes sagtens betale sig at skrive til mig, kan ikke lige forestille mig hvad det skulle være, men de fleste ting burde man da kunne finde en løsning på...
Mvh.
Ceenth.
Ceenth
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tors Dec 05, 2013 6:24 pm
Har lige set Moonlight Tiger's info-mail. Skønt..! ^^
- jeg vil så sige at hvis der er nogle der fraviger fra den plan så skriv lige til mig, lige ledes: Hvis folk mangler mit tlf. nr. så send mig lige en besked, jeg har nemlig ikke tænkt mig at udlevere min private adresse via forummet (af rent principielle årsager) så den tager vi altså lige via sms/tlf.. Men kan sige at jeg bor i kort gå-afstand af Jægersborg station, så jeg kan godt love at det ikke skulle blive problematisk..
Angellove
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tors Dec 05, 2013 6:56 pm
Ceenth skrev:
Jeg tager formentlig ud og henter et medlem på hovedbanen, altså kommer der til at være en 30-45 min hvor jeg ikke er hjemme og det må blive Lilium der står for at lukke folk ind, ligeledes, - hvis der nu er flere folk der kommer fra langt-væk - så kunne det jo være smart hvis vi timede det sådan at jeg bare henter alle disse i samme ombæring..
Undskyld mig kære Hr. Ceenth, men er det ikke lidt tudetosset at du henter en på hovedbanen, når P og jeg alligevel eskortere Darkrai fra hovedbanen? Kunne vi ikke ligeså godt tage den person med? - Vi har aftalt med D. at mødes ved 14-tiden... hvilke minder mig om at jeg skal tjekke togtider...
Ceenth
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tors Dec 05, 2013 8:28 pm
Heheheh.. Sé, Dét, er nétop, dén form for information som jeg efterspørger!! xD
Glem hvad jeg sagde. Jeg skal ikke ud og hente nogle på hovedbanen alligevel..
Angellove
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tors Dec 05, 2013 8:47 pm
Ceenth skrev:
Heheheh.. Sé, Dét, er nétop, dén form for information som jeg efterspørger!! xD
Glem hvad jeg sagde. Jeg skal ikke ud og hente nogle på hovedbanen alligevel..
Jamen herligt Troede det var en aftale, når du du havde spurgt og vi sagde ja
Ceenth
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tors Dec 05, 2013 8:52 pm
Ja men efter som jeg aldrig følte at jeg fik nogle helt konkrete tidspunkter og praktiske forhold fra hånden så antog jeg at det ikke blev til noget alligevel, turde ikke risikere at vi endte med at have en person stående og flagre inde på hovedbanen..
Men det lyder jo fantastisk..
Angellove
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tors Dec 05, 2013 8:56 pm
Ceenth skrev:
Ja men efter som jeg aldrig følte at jeg fik nogle helt konkrete tidspunkter og praktiske forhold fra hånden så antog jeg at det ikke blev til noget alligevel, turde ikke risikere at vi endte med at have en person stående og flagre inde på hovedbanen..
Men det lyder jo fantastisk..
Min fejl og det beklager jeg så, men det kunne aldrig falde mig ind. Er en meget omsorgsfuld person. Du kunne jo så også have spurgt, ik'
Ceenth
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tors Dec 05, 2013 9:02 pm
Naturligvis..
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Dec 09, 2013 10:41 am
Jeg beklager, jeg har været lidt stille på det sidste! Jeg har været/er op til halsen i afleveringsopgaver og præsentationer på studiet, og ingenting bliver særligt godt, så det er svært at fokusere på det sociale også (typisk timing )
Jeg har ikke fået andre bekræftelser på mad-siden end fra lilium, som mente at pita-brød var en god ide, så jeg ved ikke om jeg skal tage ideen som godkendt eller om folk hellere vil bruge en formue på take-away?
Derudover er der nogle stykker, jeg ikke har fået bekræftelse fra (eller er det kun én? :S) - anyways, Christian, du skrev, du gerne ville med, da vi foreslog arrangementet, men jeg har ikke hørt videre, så det ville da være rart med et ja eller nej
Når jeg sender adressen rundt, vil jeg gerne helst sende den til bekræftede (alternativt har I vel alle fået sagt til Ceenth, hvornår I ankommer, så det er muligt han har givet jer den?), så jeg ikke spreder andres adresse unødigt
Alt godt -MT
Christian
Antal indlæg : 204 Join date : 09/10/11 Age : 30
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Dec 09, 2013 2:40 pm
Er i gang med en studie opgave lige for tiden så det bliver et nej.
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Dec 09, 2013 3:23 pm
Helt i orden, Christian måske næste gang så pøj-pøj med den!
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Dec 09, 2013 5:12 pm
Uf, uha da da!!!
Ceenth har venligst lige gjort mig opmærksom på, at jeg helt har glemt at adressere kaffe/te/kage/slik problemet til om eftermiddagen :O oh ak og ve!!!
Jeg kan sagtens medbringe nogle poser med te blanding (brændenælde, kamille, morgenfrue og theblandingen fra fakta), men hvis folk hellere vil have noget andet, må I endelig sige til!
Hvad angår guf, aner jeg ikke hvad vi skal finde på, andet end evt at købe lidt, når vi alligevel (nogle stykker af os) går ned og køber ind til mad...
Bartimæus
Antal indlæg : 4 Join date : 26/11/12
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Dec 09, 2013 7:44 pm
Angellove skrev:
Undskyld mig kære Hr. Ceenth, men er det ikke lidt tudetosset at du henter en på hovedbanen, når P og jeg alligevel eskortere Darkrai fra hovedbanen? Kunne vi ikke ligeså godt tage den person med? - Vi har aftalt med D. at mødes ved 14-tiden... hvilke minder mig om at jeg skal tjekke togtider...
Jeg skal også over hovedbanen, så vi kan eventuelt følges ad?
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Dec 09, 2013 8:23 pm
Der var lige en detalje, jeg havde overset (endnu en)...
Det gælder selvsagt stadigt, at hvis man har noget specielt, man ønsker at drikke, medbringer man selv. Dog er pointen med mødet ikke at vi skal drikke os i hegnet - et glas vin/en øl eller to eller lignende er fint, men hold det indenfor rimelighedens grænser
Ikke at jeg regner med at nogen havde planer om at fulde sig en hel eftermiddag
Angellove
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Dec 09, 2013 9:26 pm
Moonlight_tiger skrev:
Der var lige en detalje, jeg havde overset (endnu en)...
Det gælder selvsagt stadigt, at hvis man har noget specielt, man ønsker at drikke, medbringer man selv. Dog er pointen med mødet ikke at vi skal drikke os i hegnet - et glas vin/en øl eller to eller lignende er fint, men hold det indenfor rimelighedens grænser
Ikke at jeg regner med at nogen havde planer om at fulde sig en hel eftermiddag
Jeg gider højst at drikke et glas vin, resten er sodavand og kaffe for mit vedkommende.
Tager lidt Koldingthe og noget kaffe med.
Prospero
Antal indlæg : 632 Join date : 05/07/10 Age : 40
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Man Dec 09, 2013 10:51 pm
Beklager mit sene svar. Hvordan kan man sige "nej" til så klassisk julemad som pita. Men jo, pita er episk, så den er jeg helt bestemt med på. Hvorfor er der aversion imod det at være fuld?
Jeg håber at i kan komme med, SilvaVirus og Akari. Har set frem til at møde jer.
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Et tredje hyggemøde? Tirs Dec 10, 2013 9:25 am
Baaah så tager jeg da med Så kan jeg også komme ud og væk fra "hverdagens problemer" Kan jeg så ikke lige hoppe med jer der bliver hentet på hovedbanegården? Det vil gøre det en del nemmere da jeg har ufatteligt god evne til at fare vild og ikke at finde frem til nye steder