Antal indlæg : 378 Join date : 15/06/14 Age : 35 Geografisk sted : Nordsjælland
Emne: Magi til vægtøgning Søn Jul 20, 2014 12:47 pm
Jeg har udtænkt en magisk operation her i aften til, at øge min vægt, men jeg har tænkt på om det resulterer i at der kommer fedt mere end muskler. Hvad tænker du om det?
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Magi til vægtøgning Søn Jul 20, 2014 8:23 pm
Æhhh jeg tænker at du bare kan spise noget mere, og hvorfor løse sådan et problem med magi Jeg ville kigge på hvad ens kost bestod af i stedet for at tænke på om min vægt kunne forøges via magi.
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Emne: Sv: Magi til vægtøgning Søn Jul 20, 2014 8:33 pm
Jeg vil sige spist sunde og styrketræning. Så slipper du får at tænke på om der kommer fedt i stedet for muskler, du får en sundere krop, får styrket din selvværd og så skulle man efter sigende bliver gladere af motion
Donlup -BANDLYST-
Emne: Sv: Magi til vægtøgning Søn Jul 20, 2014 8:39 pm
Akari skrev:
Æhhh jeg tænker at du bare kan spise noget mere, og hvorfor løse sådan et problem med magi Jeg ville kigge på hvad ens kost bestod af i stedet for at tænke på om min vægt kunne forøges via magi.
Jeg kan ikke tage på i vægt. Jeg tager et kilo på og så taber jeg det igen.
Akari
Emne: Sv: Magi til vægtøgning Søn Jul 20, 2014 8:57 pm
Ved du hvad Donlup det skal du ikke være ked af for sådan har jeg det også. Jeg kan ikke tage på uanset hvad jeg gør. Og jeg træner og spiser godt (nogenlunde :p ) men ligger fast på 44 kilo selvom jeg skal op på de 48-50 stykker.. Så nu er jeg bare blevet enig med mig selv om at sådan er det. Men som Silvavirus siger, så er det kun en god idé at spise sundt og styrketræne.
Donlup -BANDLYST-
Emne: Sv: Magi til vægtøgning Tirs Jul 22, 2014 12:35 am
Akari skrev:
Men som Silvavirus siger, så er det kun en god idé at spise sundt og styrketræne.
Hmm jeg tænker lidt om jeg kunne lave en magisk operation med ild elementet til at skabe viljestyrke inde i mig selv, så jeg selv kan komme i gang med styrketræning og sund kost.
Akari
Emne: Sv: Magi til vægtøgning Tirs Jul 22, 2014 8:59 am
Du kan sagtens gå ind og arbejde med dig selv ja, men om du skal bruge et element til det pas. Det er jo op til den enkelte.