Antal indlæg : 352 Join date : 28/08/09 Geografisk sted : Norge
Emne: Gratulere med dagen, Tesposinus! Tirs Aug 03, 2010 3:34 pm
Til Lykke med 30-årsdagen, Tesposinus!
Sender deg allverdens gode ønsker og tanker for dagen og fremtiden.
Kjærlig hilsen Fullmåne
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Gratulere med dagen, Tesposinus! Tirs Aug 03, 2010 5:48 pm
Tusind tak skal du have, Fullmåne!! Det var alhjertens kært af dig at huske mig på dagen. Må du vide, at jeg har haft en pragtfuld dag med min kæreste (der også har fødselsdag den 3. august, faktisk!), og at vi sidder og hygger os stille og roligt ud i natten foran fjernsynet efter en herlig middag med hendes far på en yakiniku restaurant!
Endnu en gang mange tusinde tak for dine kære tanker! De er i sandhed værdsat!!
Tesposinus
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Gratulere med dagen, Tesposinus! Tirs Aug 03, 2010 10:30 pm
ja stort tillykke T. og hvilket tilfælde at I har fødselsdag samme dag, det må være meget specielt "godmorgen skat, tillykke med fødselsdagen" "Tak og i lige måde, skat"
Hehe, alt godt herfra, jeg håber alt er vel
Tesposinus Admin
Emne: Sv: Gratulere med dagen, Tesposinus! Ons Aug 04, 2010 7:09 am
Tusind tak, Maiken! Det var rigtig pænt af dig!!
Ja, det var faktisk et yderst interessant scenarium, da vi første gang fandt ud af, vi begge havde fødselsdag den 3. august. Det er rent faktisk første gang, jeg overhivedet har mødt et andet menneske, jeg vidste, havde fødselsdag samme dag som jeg selv. Naturligvis er der masser af mennesker, der blev født den 3/8, men det er lidt interessant, at jeg ikke kender til at have mødt nogen. Og så ligefrem ende i et forhold med en person, der har samme dag!
Men som vi okkultister siger... der er ikke noget der hedder tilfælde. Tilfælde er blot Lov endnu ikke forstået.
Endnu en gang tusind tak for lykønskningen!
T.
Fullmåne
Emne: Sv: Gratulere med dagen, Tesposinus! Fre Aug 06, 2010 12:07 pm
Apropo "tilfeldigheter..."
Jeg er så enig med deg T. i det du skriver om at det ikke finnes tilfeldigheter. Men, man må ha lov til å undres...
Alle mine nærmeste mannelige venner, inkludert min ektemann, fyller år på samme dag!!! Alle er født i vannmannen 13. februar, men i forskjellige år... Og det er ikke snakk om 2 eller 3, men hele 7 stykker!
Gjett om jeg ble litt betenkt, når jeg fant ut dette...
Blant mine kvinnelige venner finnes det ingen slike signifikante fellestrekk, og de har fødselsdager spredt utover året.
Tesposinus Admin
Emne: Sv: Gratulere med dagen, Tesposinus! Fre Aug 06, 2010 2:15 pm
Absolut interessant! Har du prøvet at snuse nærmere astrologisk, for at se, om du kan finde nogen bestemt fællesnævner hos dig eller nogle af de andre, siden I alle er endt sammen? Har du evt. prøvet dine tarotkort ad, for at se om du kan finde noget? For det kunne meget muligt være interessant og bringe noget yderst lærerigt med sig at kigge nærmere på det.
T.
Fullmåne
Emne: Sv: Gratulere med dagen, Tesposinus! Fre Aug 06, 2010 3:32 pm
Inreresant at du nevner dette, T. Jeg har faktisk vurdert å se nærmere på hvorfor det er slik, men det har bare ikke blitt ennå. (Døgnet har ikke nok timer for øyeblikket) Det har helt sikkert en bestemt hennsikt, at alle disse vannmennene har kommet inn i livet mitt på forskjellige tidspunkt i livet.
Tipset med å bruke tarotkortene skal jeg legge meg på minnet.