Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Lør Aug 18, 2012 12:20 am
Awesome!
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Tirs Aug 21, 2012 12:35 pm
skal jeg medbringe lidt mjød??
Til den tid har jeg fået følgende på flaske
RødGrape - mjød tilsat saft og kraft fra sød rød grape Lyngsaae Klassik - mjød tilsat mjødurt og mjødurtsblomst Flydende Gran - mjød tilsat grannålesaft Den Mørke - mjød tilsat stærk kasse og bacon vodka........denne her beholder jeg dog for mig selv, da jeg ikke er helt tilfreds med den.
Jeg har også lidt ÆbleVanilje - mjød tilsat vanilje, æblejuice og saft fra Pink Lady æbler, her har jeg kun en ½L tilbage
Ceenth
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Ons Aug 22, 2012 12:41 pm
Bring it all my friend! Bring it all! - Eller, måske skulle du bare nøjes med dem du selv synes bedst om og som ikke er alt for sprittede, vi skal jo trods alt ikke drikke os i hegnet..
Jeg forslår forresten at vi afholder det mere specifikt lørdag d. 8. fra kl. 13:00 og så til ud på aftenen når vi ikke gidder mere.. Det er lidt dumt at afholde det en søndag hvis vi bringer alkohol til bordet...
Tilbuddet om at kunne overnatte hos mig står stadig hvis folk har meget langt hjem eller transporten på anden vis er åndsvag hen af aftenen, men det er naturligvis noget der lige skal aftales via indbakken først hvis det er..
Kom frisk - Kom glad!
Mvh.
Ceenth.
SilvaVirus
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Ons Aug 22, 2012 2:15 pm
jeg tager lidt godt med.
de er nu ikke særlig sprittede, men de snyder stadig en del, den mildeste holder alligevel 14%, den stærkeste, min kaffe/bacon er dog oppe på 20%, men der er jo også tilsat vodka.
men genarelt ligger de på omkring 16-18% og smager som saft...pisse farligt
Ceenth
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Ons Aug 22, 2012 3:23 pm
14-16% og smager som saft.
Det lyder jo som en mjød skal være! Det glæder jeg mig sku til at smage på..!
Mvh.
Ceenth.
Grey Union
Antal indlæg : 15 Join date : 18/06/12 Geografisk sted : Fyn
Emne: . Ons Aug 22, 2012 5:52 pm
Væsenet her vil også gerne med hvis det er muligt.
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Ons Aug 22, 2012 6:00 pm
Grey Union det ville kun være awesome hvis du kom med :p
Ceenth
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Ons Aug 22, 2012 10:15 pm
Citat :
Grey Union det ville kun være awesome hvis du kom med :p
Lige mine ord! Desto flere vi bliver, desto bedre bliver det!
Mvh.
Ceenth.
Gospodarica
Antal indlæg : 53 Join date : 09/04/09 Age : 46 Geografisk sted : Fyn
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Fre Aug 24, 2012 10:22 am
Endnu en fynbo? Yay
Ceenth
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Fre Aug 24, 2012 1:48 pm
Desto flere vi bliver desto bedre! Kom frisk-kom frisk alle sammen!
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Fre Aug 24, 2012 5:37 pm
Jeg er desværre bange for, at det er helt udelukket for mig denne gang, og med en bedre årsag denne gang - vi står og skal flytte og skal være ude inden den 15., inden da skal der gøres klar til beboelse på vores midlertidige bopæl, bestilles vogn og alt muligt andet, plus at jeg starter på bachelorprojekt på mandag xD
Men håber I får et super møde!
Ceenth
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Fre Aug 24, 2012 6:55 pm
Citat :
Jeg er desværre bange for, at det er helt udelukket for mig denne gang, og med en bedre årsag denne gang - vi står og skal flytte og skal være ude inden den 15., inden da skal der gøres klar til beboelse på vores midlertidige bopæl, bestilles vogn og alt muligt andet, plus at jeg starter på bachelorprojekt på mandag xD
Heheh, jah ok. xD
Akari
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Lør Aug 25, 2012 7:23 pm
Je kan ikke den dato alligevel D: fik lige at vide at jeg skal til Jylland der... så kan vi måskerykke den en uge? :/ hvis folk kan? D:
Ceenth
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Søn Aug 26, 2012 11:14 am
O_0
Akari
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Søn Aug 26, 2012 12:47 pm
Hvad?..
Ceenth
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Man Aug 27, 2012 8:41 pm
MINE DAMER OG HERRER!
-Alt er awesome, vi holder stadig på d. 8 fra kl. 13:00..
Men jeg føler mig altså lige lidt nødt saget til at være lidt streng og minde jer alle om at hvis dette her skal blive til noget så er det altså lige så meget jeres ansvar at møde op som det er mit ansvar at arrangere det, så gør mig lige en tjeneste at quardruple-tjekke jeres kalendre en syv-otte gange sådan så vi alle er sikre på at datoen passer..
I bund og grund handler det jo om prioritering, hvis folk ikke kan komme pga. en anden aftale så må man gå ud fra at mødet ikke var vigtigt nok, -hvilket er forståeligt nok hvis det er, specielt når vi ikke bliver så mange! Men det er da bare sejt hvis man ved det lidt i forvejen så man eventuelt kan ændre planerne i tide..
Heheh, med andre ord: Jeg kunne godt tænke mig at alle der ved med 100% sikkerhed om de kan komme eller ej lige ville skrive det en gang til, -og at dem der er i tvivl lige ville finde ud af det, så jeg ved hvor mange vi bliver, jeg synes nemlig "listen" er blevet lidt chaotisk her de sidste par uger..
Erhmm, undskyld hvis jeg lyder lidt konsekvent, men det skyldes at jeg meget gerne vil kunne stille nogle faste rammer op som vi kan læne os op af, ellers så kommer vi jo aldrig videre end snakken.. -Jeg håber det går..
Mvh.
Ceenth.
PS. Jeg er naturligvis stadig godt klar over at nogle af jer ikke kan give noget fast svar før en uge i forvejen eller at nogle måske har en vigtig årsag til at aflyse i sidste øjeblik, -den slags hænder og det bærer jeg intet nag over! Men jeg har svært ved at acceptere hvis den eneste grund man har til at hoppe af en dag i forvejen skyldes tømmermænd eller lignende årsager..
SilvaVirus
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Man Aug 27, 2012 8:50 pm
SilvaVirus melder sig til tjeneste Over-chef-chef
Jeg tropper op, men højt humør...eller prøver , men jeg tropper i hvert fald op.
Glæder mig til at se folk og håber det bliver en hyggelig dag, med et bare nogenlunde fornuftigt vejr.
Det eneste der kan stoppe mig, er hvis konen bliver dårlig og min lille banshee beslutter sig for at tage "jeg-er-far-lille-dæmon"-dag.
Ceenth
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Man Aug 27, 2012 9:31 pm
Citat :
SilvaVirus melder sig til tjeneste Over-chef-chef
Hahah!! Awesome! -Og ja, jeg håber sku også at vejret holder..
Gospodarica
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Tirs Aug 28, 2012 10:33 am
Jeg kommer Det bliver dog ikke til mange timer, da jeg har en lille hund jeg skal hjem til og der er jo også et par timers rejsetid hver vej.
Ceenth
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Tirs Aug 28, 2012 12:57 pm
Citat :
Det bliver dog ikke til mange timer
Der er jo heller ikke noget krav om hvor længe man skal blive hængende..
Jeg er bare glad for at du møder op.. ^^
Gospodarica
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Ons Aug 29, 2012 9:30 am
ARG!!! ¤#!&¤#""&%! Min mor har fødselsdag på lørdag, men har valgt at holde det den 8. Hvis ikke det lige havde været samme dag, havde det været perfekt, for mine forældre bor ved Roskilde, og jeg bliver der i et par dage, så det havde gjort transporten noget kortere, men selvfølgelig er det samme dag
Jeg må med sænket hoved og røde ører melde fra, undskyld.
Ceenth
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Fre Sep 07, 2012 1:48 pm
Mine damer og herrer!
Så er det vist lige ved at være, på trods af at der er næsten lige så mange aflysninger som sidst så har jeg besluttet at vi bare afholder det til den aftalte tid i morgen, det holder nemlig ikke at blive ved at udskyde igen og igen:
Fra kl. 13:00 på nørreport station, jeg regner med at vi mødes ved indgangen til Mac.D.'en og så går over til parken dér fra..
Der kommer lidt mere info hen af aftenen, men jeg har simpelthen ikke tid til at skrive det lige nu, jeg er blevet udnævnt til hjælpe-lærer ved mit kor som begynder træning om 20 munitter og turen der hen tager 25. Så jeg er løbet! Men jeg ville lige give lidt info så i kan nå at reagere inden kl. l*** i aften.
Ved kritiske spørgsmål som af en eller anden årsag ikke kan vente til ud på aftenen er jeg til at få fat på via min mobil, jeg ved at de fleste af jer der har postet i denne tråd har mit nr. så det burde ikke blive et problem hvis det er.
Mvh.
Ceenth.
Akari
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Fre Sep 07, 2012 1:55 pm
Så skal jeg da tidligt op i morgen XD Ellers finder jeg jer aldrig.. Men jeg går ud fra at vi bliver en 4-5 stykker eller? jeg har ikke helt styr på det ^^
Ceenth
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Fre Sep 07, 2012 7:29 pm
Det gik lige op for mig at jeg at min forsinkelses-panik faktisk fik givet stort set alt den information som der var nødvendig.. Så nu skriver jeg sådan set mest fordi at jeg lovede at jeg ville skrive..
Men, Akari, hvis du bliver helt væk og ikke kan finde os, så ringer du sku da bare til mig og så burde det rimeligt meget være fixet..
Men bare for informationens skyld, jeg forventer at vi bliver et sted mellem 3 og 6 personer, jeg håber naturligvis på langt flere, men jeg forventer nu ikke rigtigt noget da det ikke virker som om at det er alle som jeg har snakket med i privaten der prioriterer det lige højt... ;( Jeg må da ærligt indrømme at jeg er lidt skuffet, men nu må vi bare få det bedste ud af det, altså, der er jo ingen der skal komme og sige at en 3-4 mennesker ikke kan føre en sund diskution og lære af hinanden, og at det ikke kan være hyggeligt imens...
Jeg glæder mig i hvert fald til i morgen, uanset antallet af hoveder der møder der inde..
Og Grey Union, Jeg har sendt mit navn og telefon nr. til dig i en PM hvis du vælger at dukke op der inde, så kan du bare ringe til mig når du er ved nørreport hvis det bliver nødvendigt..
Mvh.
Ceenth.
SilvaVirus
Emne: Sv: Et lille hygge-møde..?? :) Fre Sep 07, 2012 7:52 pm