Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Et andet lille hygge-møde.! ;) Fre Mar 01, 2013 2:04 am
LADIES AAAND GENTLEMEN!! BOILS'N'GHOULS!!!!
- Hej..
Jeg synes nu at det - som lovet - er blevet tid til at gå igang med at arrangere dette års lille hyggelige møde, sidste gang var jo fantastisk, - men jeg ville dog gerne se et lidt større fremmøde denne gang. - Fire mennesker var rigeligt, men hvis vi nu kunne blive nok til at have mere end blot én samtale kørende så ville alt jo bare være bygget af awesome.. However, i still deem the last meeting a huge succes!!
Såh.! Hvor og hvor når synes folk at vi skal mødes? ligger stemningen i retning af det skønherlige københavnstrup eller sigter vi denne gang efter nogle mere private omgivelser?
- Af hensyn til folks forskellige rejsetider og budget dikterer erfaring fra sidst at vi bliver nødt til at holde os omkring københavns-området.
- forslag til tider og stedet er som sidst(og altid) op til diskussion.
- Som altid er arrangementsformen op til diskussion, vil folk hellere på døds-druk end at sidde og føle sig fine med en kop the i en park er dette naturligvis også muligt, om end måske lettere upassende formålet med mødet taget i betragtning..
- I forhold til praktisk information omkring fremmøde på selve dagen forventer jeg at henvende mig til folk privat og udvæksle telefon numre o.lign. er nogen i tvivl om noget som de ikke har lyst til at skrive på forummet(hvad det så end måtte være) kan man naturligvis henvende sig til mig privat og så finder vi ud af det.
- Jeg tilbyder gerne at kompencere for en del af rejsen hvis ting som togbilletter synes uoverskueligt for budgettet.
- Jeg ligger gerne lejlighed til hvis folk foretrækker noget mere privat end en københavnstrup, ligeledes er der rige muligheder for overnatning hvis mødet trækker ud og der er lang vej hjem.
Det var vist det vigtigste praktiske information, yderligere spørgsmål(som ligger uden for riget af konkret planlægning) kan dirigeres mod min indbakke.
Jeg forventer naturligvis et lykkeligt og talstærkt fremmøde!
KOM GLAD! KOM FRISK!! - Alt bliver godt!!
Mvh.
Ceenth.
Ceenth
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Fre Mar 01, 2013 2:06 am
Det er privat blevet foreslået at vi eventuelt laver noget i påsken, det er ganske vidst kort varsel, men det må jo så være et forslag som vi kan starte ud på, hvis det lyder dårligt så flytter vi blot mødet længere frem i året...
Mvh.
Ceenth.
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Fre Mar 01, 2013 11:49 am
Jeg er på igen men ja københavn er helt fin med mig
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Fre Mar 01, 2013 2:01 pm
Damn... endnu en lille komsammen, som jeg kommer til at gå glip af. Håber ellers, naturligvis, at I alle får en pragtfuld dag ud af det, og at der kan blive en halv-stor forsamling som resultat. Ville da være super, hvis I endte med at være en 6-8 stykker!
Ceenth
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Fre Mar 01, 2013 6:19 pm
Dejligt at høre Akari... Heheh, men dit fremmøde var jo også forventet...
Og Master T. Hvor meget ville det mon koste for en fly-billet fra Osaka til Danmark og tilbage igen dagen efter, - hvis vi nu bestiller en billet lang tid frem...?
Akari
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Fre Mar 01, 2013 6:30 pm
Ja, jeg vil jo sidde og lytte en masse til alt de i andre siger :p ej jeg synes at det er mega hyggeligt, så det er klart at jeg dukker op
Ceenth
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Søn Mar 03, 2013 12:34 am
Reklame!
Folkens! Læs tråden igennem.! Kommentér! Kom nu!
- Alt bliver awesome..
Hvor når kan hvem? og hvor synes folk at det ville være awesome?
Og Akari, jeg forventer da at du deltager lidt mere end blot at sidde og lytte..
Mvh.
Ceenth. - Kom frisk!
Akari
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Søn Mar 03, 2013 9:15 am
Okey så skal jeg nok fortælle :p jeg har stadig noget at fortælle, som jeg vist ikke fik fortalt om sidste gange Hvis det er... kan jeg prøve at prikke til nogen af dem her inde fra, som jeg er venner med på facebook? Bare sådan lige, heeej skal du ikke lige med? det synes jeg at du skal
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Søn Mar 03, 2013 3:53 pm
Ceenth skrev:
Og Master T. Hvor meget ville det mon koste for en fly-billet fra Osaka til Danmark og tilbage igen dagen efter, - hvis vi nu bestiller en billet lang tid frem...?
Ha! Ha! Ha! Ak ja, hvis det dog bare var så simpelt. For det første lyder en sådan på omkring 6-10,000 kr. Derudover er det uladesiggøreligt med en enkelt overnatnings-tur, idet selve flyrejsen tager næsten ét døgn: omkring 2-3 timer i Kansai lufthavn, derfra ca. 10-12 timer mod Europa, næster er så en connecting flight hvor man måske skal vent i omkring 2 timer, efterfulgt af endnu en times (eller to) flyvning.
Christian
Antal indlæg : 204 Join date : 09/10/11 Age : 30
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Søn Mar 03, 2013 4:33 pm
Det bliver desværre uden mig, København er for besværligt.
Lilium
Antal indlæg : 17 Join date : 24/01/13 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Tirs Mar 05, 2013 8:49 am
Jeg regner stærkt med at Ceenth slæber mig med
Ej jokes til side, det lyder rigtig hyggeligt
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Tirs Mar 05, 2013 2:59 pm
jeg vil gerne prøve at se, om jeg ikke kan deltage denne gang påsken kunne godt lade sig gøre, dog har jeg en eksamensopgave der skal skrives undervejs, så det skal ikke være et arrangement som varer i dagevis (ikke at jeg forventer det)
Dog skal det siges, at hvis arrangementet ender med at blive en stor omgang druk, så bliver jeg hjemme. Jeg har svært nok ved at være social når folk er ædru.
Ceenth
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Tors Mar 07, 2013 1:38 am
Citat :
København er for besværligt.
Den slags ville jeg nu mene er et prioriterings spørgsmål, - Der med ikke sagt at det ikke er fair nok..
Awesome at folk måske kan omkring påske! Det var godt nok tidligt, heh. Hvis det lykkes at ligge det der så kunne det måske være at man skulle overveje at stable endnu et arrangement på benene senere på året, meen, det vil jeg i første omgang lade forblive ved ønsketænkning..
Citat :
Dog skal det siges, at hvis arrangementet ender med at blive en stor omgang druk, så bliver jeg hjemme. Jeg har svært nok ved at være social når folk er ædru.
Altså... xD - Jeg tror bare at jeg skal begynde at skrive at alkohol ikke er velset i stedet for...
NB. TIL ALLE LÆSERE: Jeg har ingen intentioner om at vi skal drikke hjernen ud, det var heller ikke det der var formålet sidst, - den eneste grund til at jeg nævner det som en mulighed er at jeg gerne vil understrege at arrangementet er meget fleksibelt, og at det ikke udelukkende er mig der er "chef" blot fordi at jeg agerer arrangør for det.. - Og nej, jeg forventer altså på ingen måde at vi skal til at være fulde..
Mvh.
Ceenth.
Akari
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Tors Mar 07, 2013 5:43 pm
Oh bare lige for at sige det.. Jeg kan ikke datoerne: 23 marts, 26 marts, 2 april og 9 april.
Ceenth
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Tors Mar 07, 2013 11:46 pm
Citat :
Oh bare lige for at sige det.. Jeg kan ikke datoerne: 23 marts, 26 marts, 2 april og 9 april.
Jeg er nu mere interesseret i konkrete datoer hvor du kan end datoer hvor du med sikkerhed ikke kan...
Akari
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Fre Mar 08, 2013 12:24 pm
okey... tænkte at de andre datoer lidt sagde hvornår jeg kunne, men okey da.
Dage jeg kan: 12-13-15-16-17 samt alle dage der ikke er en mandag eller torsdag. dagene 23-26-27 og 2 april er optaget for mig.
indtil videre har jeg ikke andre planer.
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Lør Mar 09, 2013 7:57 pm
jeg kan på nuværende tidspunkt ikke rigtig sige noget om jeg kan, da jeg står midt i en flytning, så marts/april er lidt usikkert for mig.
men hvis der kommer en fast dag, skal jeg nok se om jeg har mulighed for at dukke op.
Ved godt det ikke er den slags udmeldinger i er ude efter, men det er hvad jeg har.
Akari
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Man Mar 11, 2013 6:17 pm
Btw. Det var ikke for at lyde som en sur lille pige :p jeg tænkte bare at det var nemmere at jeg skrev de dage jeg ikke kunne
Lilium
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Ons Mar 13, 2013 10:30 pm
Jeg kan sådan set alle, indtil videre har jeg nemlig ingen faste aftaler i den periode.
Men det lyder som om folk næsten hellere vil have en dato, som de kan sige ja eller nej til
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Tors Mar 14, 2013 8:45 am
Det kunne da klares meget nemt med en afstemning eller en doodle (jeg aner ikke hvordan man laver en doodle, men mine klassekammerater er meget glade for det)
Lilium
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Tors Mar 14, 2013 1:22 pm
Ja afstemning lyder som en god idé
Ceenth
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Fre Mar 15, 2013 6:04 pm
Heheh.. Ok.. Ladies and gent's..
Årsagen til at jeg ikke har lavet en afstemning er at det simpelthen er for nemt, man click'er på en knap og glemmer det igen, det fritager på en måde folk fra "ansvaret" der ligger i faktisk at tage op til seriøs diskution hvor, hvad og hvornår..
Det burde i grunden heller ikke være sværere eller meget mere krævende lige at smide nogle datoer ud end det er at click'e på en afstemnings knap...
Det er ganske enkelt gjort med det formål at få skabt noget konversation i et forsøg på at give alle en følelse af at dette her faktisk er noget der kommer til at ske..
Jeg har lige snakket privat med et af vores kære medlemmer der kommer langvejs fra (aka. det mørke jylland) som har smidt datoerne d 30/31 op til overvejelse, hvilket er eneste tidspunkt vi kommer til at se ham der, -i hvert fald i denne omgang hvis det er.. Hvordan lyder det for folk?
Mvh.
Ceenth.
Heh, btw. nu må i meget undskylde hvis min tone måske er lidt mere "hård og kontant" end den var sidst jeg lavede sådan et arrangement her, og i må ligeledes undskylde at jeg er lidt langsommere til at opdatere på hvad folk kommer med af forslag end jeg var sidst, men det skyldes simpelthen at jeg har en del stress her for tiden så jeg prøver at gøre det så kort og presist som muligt i et forsøg på at overskue det hele. Jeg håber at i kan unde mig en smule forståelse på det punkt. Im still kick'in n' all happy n' stuff tho! No wories ther.!
Akari
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Lør Mar 16, 2013 12:42 pm
Hvis det er den 30-31 denne måned kan jeg ikke. Jeg skal fejre min kærestes fødselsdag den 30 og er meget sikkert hos ham den 31 også
Ceenth
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Lør Mar 16, 2013 7:27 pm
Halpf.. O_o
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Lør Mar 16, 2013 10:46 pm
Jeg kan så vidt vides godt den 30.-31. dog har jeg en eksamensopgave der skal afleveres den 3. så ingen vilde fester
Og hey, det er helt ok, at du tager dig tid til at passe dit daglige liv, Ceenth intet problem der!