Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Tirs Mar 19, 2013 6:54 pm
Okey, jeg ved ikke om det skal være i påsken, eller hvordan ^^ Men i hvert fald kan jeg fra på torsdag den 21 så kan jeg 22, 24, måske 25, måske 27, ellers 28, 29(den er også lidt uvis) og 1. Ellers hvis det bliver på en hverdag, kan jeg om mandag, tirsdag og fredag efter kl 13:00 og onsdag og torsdag efter 15:00, weekenderne kan jeg også, men så skal jeg bare holde en af dagene fri til det, hvis i finder en dato
Tusmørkevandre
Antal indlæg : 75 Join date : 12/12/11 Age : 35
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Ons Mar 27, 2013 3:25 am
Jeg ville bare sige at det mig som kommer forbi d. 30/31 - jeg undskylder hvis det er et dårligt tidspunkt men jeg har været meget travl så nu fik jeg tid og kommer 100 % - hvem er vi så ellers?
Hilsen Wolf
Ceenth
Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Ons Mar 27, 2013 3:49 am
Nok ikke skide mange lige med hensyn til d. 30/31, jeg føler at det er blevet for sent at ligge definitive planer for disse dage, men som jeg også sagde i telefonen for lidt siden så er planen jo at holde flere møder i løbet af året, så hvis det ikke bliver denne gang så bliver det da uden tvivl bare lidt senere..
Mvh.
Ceenth.
Akari
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Ons Mar 27, 2013 11:05 am
Så kan jeg lige meddele at, hvis der er tanker om maj måned, må jeg hellere med det samme sige, at mellem den 16 og 21 maj, kan jeg ikke For der er jeg i Tyskland til festival :p
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Fre Mar 29, 2013 8:20 am
Nå, som jeg forstår på det, bliver der ikke noget her den 30-31? (ikke at det gør så meget, er bagud med min eksamensopgave, og min kæreste har tilsyneladende lagt planer for en påskefrokost søndag uden at informere mig før sidste øjeblik xD)
Akari
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Tirs Apr 23, 2013 2:15 pm
Hej hvad er seneste nyt?
Ceenth
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Tirs Apr 23, 2013 5:58 pm
Seneste nyt er at jeg skal til at vågne lidt op fra min massive hjerneblødning og få taget mig sammen til faktisk at få arrangeret denne her ting!
- Beklager meget at tråden her har ligget øde hen så længe, men jeg har simpelthen bare ikke kunne holde overblikket over noget som helst, så jeg har lige haft brug for at tage lidt tid hvor diverse projekter fik lov at stå lidt på standby..
Men hvis vi skulle kigge på et tidspunkt inden for en måneds tid eller to, hvor når passer da folk bedst? Bare kast nogle idéer ud..
- Jeg vil gerne foreslå at vi vælger en weekend!
Mvh.
Ceenth.
Akari
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Tirs Apr 23, 2013 6:16 pm
Ahh det er helt okey Jeg har selv en masse at rode med lige for tiden med skole og alt den slags... Men jeg kan i Maj, men først efter den 22 maj, for jeg skal til koncert den 11 og noget konfirmation den 12 maj, og 16 maj tager jeg til WGT og kommer først hjem den 20 igen, også skal jeg lige havde et par dage at komme mig på :p Men ellers kan jeg godt resten af tiden Jeg ved så ikke hvordan det passer de andre
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Tirs Apr 23, 2013 8:42 pm
Det eneste tidspunkt jeg absolut ikke kan er den sidste halvdel af juni, da det er eksamenstid. Derudover er jeg frisk denne gang Men ved godt, det ikke hjælper så meget med planlægningen af få en masse datoer, som folk IKKE kan, og så må man selv stykke sammen Så hvis jeg skal foreslå nogle weekender er det: 25.-26. maj 1.-2. juni 8.-9. juni evt. den 29.-30. juni, for så er jeg ovre mine eksamener.
Ceenth
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Ons Apr 24, 2013 1:07 am
Citat :
25.-26. maj 1.-2. juni 8.-9. juni evt. den 29.-30. juni, for så er jeg ovre mine eksamener.
Super fedt Moonlight_tiger! Datoer, jeg elsker datoer!
Hvordan lyder disse dage for resten af jer, nogle dage der er udelukket, nogle der passer perfekt? - Feedback, Feedback, Feedback!
Mvh.
Ceenth.
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Ons Apr 24, 2013 9:25 pm
25-26 maj er FULDSTÆNDIG udelukket for mig, da jeg skal til Ølfestival
Men de andre datoer der er listet, kan lige pt godt
Akari
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Fre Apr 26, 2013 12:51 pm
1.-2. juni 8.-9. juni og 29.-30. juni er fine datoer for mig
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Søn Apr 28, 2013 2:12 pm
Personligt ville jeg foretrække den seneste dato, så jeg slipper for dårlig samvittighed over manglende eksamenslæsning men jeg kan alle de nævnte datoer.
Er der andre som har en præference?
Ceenth
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Man Apr 29, 2013 1:13 am
29-30 juni.? Hvordan lyder det for jer folkens?
Hvis jeg skal tælle folk der mener at de kan møde op lige nu, så når jeg op på mindst 5 mennesker, og mødet afholdes fra 4 fremmødende og opefter, så dét lyder jo super fedt..
Er der flere der kunne finde på at møde op? ^^ - Alle er velkomne! Ligegyldigt erfaring eller overbevisning, eneste krav er at man er medlem af O.S. og medbringer godt humør..
Mvh.
Ceenth.
SilvaVirus
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Man Apr 29, 2013 1:02 pm
Det lyder fint med mig
Akari
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Man Apr 29, 2013 2:59 pm
Det lyder også helt fint med mig
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Man Maj 06, 2013 5:40 pm
Nå, men hvis datoen er på plads, hvor foregår arrangementet så henne ad? Da der (selvfølgelig) er godt vejr på dagen kunne det være hyggeligt at tage i en af de offentlige parker eller lignende (jeg regner med at vi har nok tråde at trække i, til at der kommer godt vejr )
Ceenth
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Ons Maj 08, 2013 2:26 am
Svar På "Skulle vi ikke tage og finde sammen?-Tråden / lidt generel info.
Det lykkedes at arrangere sidste møde, og jeg forventer da også at dette nok skal blive en succes.
Jeg begynder at kontakte folk via PM. her om ikke så voldsomt længe, erfaring fortæller mig at det fungerer bedst sådan, da det på den måde er meget nemmere og hurtigere at lægge konkrete planer for selve dagen, specielt hvis det er muligt at skrive til hinanden via sms.
De af jer der har tænkt jer at møde op må gerne lige smide en kommentar her i tråden vedrørende hvor i ville mene at det bedste mødested i københavn ville være, gerne en park eller lignende, jeg regner med at hvis vejret vælger at forråde os så bliver vi nok nødt til at ende med at sætte os på en café lige som sidst, men det gjorde det jo ikke mindre hyggeligt.
Mvh.
Ceenth.
Akari
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Ons Maj 08, 2013 8:54 am
Bum bum.. Jeg plejer for det meste at sige bankerne ved nørreport :p så det gør jeg også nu xD Ikke at andet er noget problem
Ceenth
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Ons Maj 08, 2013 11:47 am
Bankerne er også et udemærket sted at mødes, men nu mente jeg egentligt lidt mere at jeg gerne ville høre nogle forslag til hvor folk har lyst til at spendere dagen?
- Altså, på fortorvet foran banken gør i og for sig ikke noget for mit vedkommende, men jeg kunne bare godt forestille mig at det kunne ende med at blive lidt hårdt at sidde på efter et par timer eller tre, desuden er det ikke ligefrem det mest diskrete sted i verden...
Mvh.
Ceenth.
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Ons Maj 08, 2013 1:37 pm
Ellers er der jo masser af grønne områder i nærheden - botanisk have og kongens have for eksempel Alternativt er der ikke så langt til fælledparken heller.
SilvaVirus
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Ons Maj 08, 2013 5:15 pm
jeg regner med at komme, med mindre det hele falder sammen herhjemme.
Mødes ved bankerne ligesom sidst. det kan vi sagtens. Steder vi kan være: Der er parken lige ved siden af nørreport, sådan lige hvad jeg kan komme i tanke om.....parker er ikke lige det jeg går efter når jeg tager til kbh
Angellove
Antal indlæg : 132 Join date : 13/04/13
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Lør Maj 11, 2013 9:59 pm
Jeg regner med at komme:)
Er opvokset på vestegnen, og kan farer vild i en tønde, hvis man beder mig finde et hjørne at pisse i, så tror jeg overlader til jer andre at finde på steder...
Moonlight_tiger
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Man Maj 27, 2013 4:14 pm
Okay, der er lidt tavst herinde, og jeg er typen som godt kan lide at få planerne på plads i god tid
Så jeg foreslår vi mødes lørdag - Nørreport er ét stort rod lige for tiden, men det burde være til at finde bankerne. Hvad tid vil passe jer bedst? formiddag, middag eller eftermiddag/aften?
- MT
Akari
Emne: Sv: Et andet lille hygge-møde.! ;) Man Maj 27, 2013 5:12 pm
Lørdag den 29 juni? Det passer mig helt fint formiddag og eftermiddag er fint med mig