Antal indlæg : 378 Join date : 15/06/14 Age : 35 Geografisk sted : Nordsjælland
Emne: Sv: Kan ondskab skjules? Tirs Aug 19, 2014 12:42 pm
Tesposinus skrev:
Nej, naturligvis gør jeg da ikke det! Det er jo et gratis oprettet forum, så det er udbyderen, der er skyld i disse irriterende reklamer, og stod det til mig, røg de ud omgående. Heldigvis er de der ikke så ofte længere, som de var førhen.
Ja men f.eks Facebook er også gratis at bruge, men alligevel tjener de meget på det gennem reklamer osv. Så det var et naturligt spørgsmål.
Tesposinus skrev:
Men hvad andet er... hvad i alverden har penge tjent på reklamer at gøre med, om foraet tilhører mig eller ikke??????? Forekommer der overhovedet rationelle tanker i dit hoved på noget tidspunkt?????????????????????
Det har at gøre med at hvis du forskelsbehandler folk, så kan du risikere at komme galt afsted. Vi har alle sammen frie valg, men vi har så også et personligt ansvar. Enhver handling har konsekvens og du som okkultist ved jo at der eksisterer sorte maguser selvom der er meget få af dem. Siden du ingen forudsætning har for at kende mig helt inderst, så har du ingen fornuftig grund til at undervurdere mine evner.
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Emne: Sv: Kan ondskab skjules? Tirs Aug 19, 2014 3:33 pm
Donlup skrev:
SilvaVirus skrev:
Og så føler du det er ok du gør det samme mod andre??
Så hvis en person er til skade for andre så har du ikke et ansvar? Går du ind for et anarkisme?
Næ ikke som sådan. Jeg har bare den indstilling af det eneste der skulle gøre at man har ansvar for en anden magicker er hvis det er ens lærling.
Ellers hvis der er nogen der truer mig eller mine kære. Men sådan er vi jo alle så forskellige.
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Kan ondskab skjules? Tirs Aug 19, 2014 3:36 pm
Donlup skrev:
Det har at gøre med at hvis du forskelsbehandler folk, så kan du risikere at komme galt afsted. Vi har alle sammen frie valg, men vi har så også et personligt ansvar. Enhver handling har konsekvens og du som okkultist ved jo at der eksisterer sorte maguser selvom der er meget få af dem. Siden du ingen forudsætning har for at kende mig helt inderst, så har du ingen fornuftig grund til at undervurdere mine evner.
SÅ ER DET GODT!!!!!!! Nu har jeg fået nok af dine åndssvage trusler!!! Du er hermed bandlyst fra foraet, og du skal IKKE vise dig her igen!!!!! Mage til umodenhed skal man lede længe efter!! Held og lykke med din spirituelle udvikling, Christian... du har afsindig meget brug for den!!!
Sidst rettet af Tesposinus Tirs Aug 19, 2014 3:47 pm, rettet i alt 3 gange
Tesposinus Admin
Emne: Sv: Kan ondskab skjules? Tirs Aug 19, 2014 3:46 pm
Beklager, folkens, men nu fik jeg altså nok. Jeg vil ikke se medlemmer af dette forum synke til barnlige trusler af andre herinde, så ud røg Chrode igen. Jeg er ked af, hvis nogle af jer, syntes godt om den aktivitet han skabte herinde (jeg gjorde ikke selv, da den for langt det meste var negativ!), men hans gentagne brud på foraets regler for så derefter at direkte true andre herinde... det fis hører ikke hjemme på et seriøst forum for okkultisme, og jeg vil simpelthen ikke have det herinde!!
Håber I alle kan forstå mig.
Som en sidste notifikation, hvis nogen herinde nogensinde har den mindste mistanke om, at Chrode/Lucifer/Donlup har sneget sig herind igen, så lad mig endelig vide, så jeg kan få ham sparket ud i en fart, for jeg er ærlig talt træt af dette irriterende déja vu: han kommer og opfører sig umodent, ubehøvlet, respektløst, arrogant, provokerende og ender så med at langt om længe ryge på porten. Dette er FJERDE gang, præcis samme scenarium har gentaget sig, så jeg er ved at være godt træt af det!
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Emne: Sv: Kan ondskab skjules? Tirs Aug 19, 2014 3:53 pm
Personligt syntes jeg du har givet ham længere snor end tidligere og havde faktisk regnet med at du havde ændret taktik til at "mobbe" ham til selv at gå.
Det er lidt en skam, for det startede jo faktisk meget godt, men da han først havde fået den første hjerneblødning gik det ned af bakke og de sidste par dage har det gået rigtig hurtigt.
Kan godt forstå dit valg. Og du har i hvert fald min støtte
Tesposinus Admin
Emne: Sv: Kan ondskab skjules? Tirs Aug 19, 2014 4:00 pm
SilvaVirus skrev:
Personligt syntes jeg du har givet ham længere snor end tidligere og havde faktisk regnet med at du havde ændret taktik til at "mobbe" ham til selv at gå.
Det er lidt en skam, for det startede jo faktisk meget godt, men da han først havde fået den første hjerneblødning gik det ned af bakke og de sidste par dage har det gået rigtig hurtigt.
Kan godt forstå dit valg. Og du har i hvert fald min støtte
Tak, SV. Og ja, jeg er enig... det virkede egentlig til, han havde forbedret sig en anelse indenfor den første uges tid ca., men tja... det viste sig jo så blot at ikke være tilfældet.
Nej, jeg ønskede skam ikke at "mobbe ham ud" fra foraet, men jeg ved godt, jeg gik lidt hårdt til ham denne gang. Men jeg var bare belevet så træt af at gentage denne situation, at jeg - da han begyndte at vise hans trademark Chrode adfærd - ikke gad at venligt og roligt prøve at holde ham i snor, men så blot tænkte, at nu kan han få med samme mønt, og så ser vi, om dét hjælper. But alas... han ændrer sig nok aldrig. Selv efter hvad... 3 år? Selv efter al den tid, og alle de bandlysninger (ikke blot herfra men så mange andre fora også), al den negative kritik fra andre og så er der stadig ikke nogen forandring!? Jeg har set det før i ganske få individer, og disse personer har aldrig formået at ændre sig, og jeg tvivler på, det nogensinde kommer til at ske. Jeg har det på samme måde med Chrode/Donlup...
Prospero
Antal indlæg : 632 Join date : 05/07/10 Age : 40
Emne: Sv: Kan ondskab skjules? Tirs Aug 19, 2014 4:58 pm
Nå... nu vil jeg altid forbinde ondt i tandkødet med Chrode...nice :-/
Jeg synes nu at han havde forbedret sig. Bare ikke nok til at afholde ham fra bandlysning. Utroligt at drebgen ikke selv kan se det, men ligesom dig T har jeg også før møst personer som ham. De er udenfor rækkevidde. det er synd, og pisse irriterende. Jeg kan sagtens forstå at du bandlyste ham igen igen igen igen. Håber ikke det går alt for meget ud over aktiviteten her.
Tesposinus Admin
Emne: Sv: Kan ondskab skjules? Tirs Aug 19, 2014 5:53 pm
Prospero skrev:
Håber ikke det går alt for meget ud over aktiviteten her.
Det gør det helt sikkert, men forhåbentlig betyder det samtidigt, at vi kan komme tilbage til kvaliteten af aktivitet, der herskede før han sneg sig herind igen. Men det er jo også ydermere op til os at bevare aktiviteten. Vi må bare være lidt kreative så vi regelmæssigt kan skrive lidt hist og her om dit og dat. Akari har hendes talisman og wand-salg tråde, Moonlight_tiger har altid ét eller andet at bringe til foraet og jeg er sikker på, at du sagtens kan komme med nogle interessante indlæg om dit Koetting arbejde. Right!? SilvaVirus og Christian kan sikkert sagtens komme med noget, også, og vores nye medlem Frater Voloscire har været pænt aktiv herinde. JegErTilbage kan sikkert også til tider komme med nogle nye spørgsmål eller ønsker om debat omkring visse emner. Jeg kan evt. komme med lidt nyt omkring mit alkymiske arbejde og studium, selvom vores alkymister herinde er i stort undertal; men det kunne jo være, at der var nogle medlemmer, der ville finde det interessant under alle omstændigheder.
Min tid er dårlig som altid pga. mit arbejde, men hvis der kan være tid til meningsløs diskussion med Chrode, så kan der saftsuseme også være tid til nogle generelle indlæg! Så det MÅ jeg bare afsætte tid til i ny og næ. Basta!!
Prospero
Antal indlæg : 632 Join date : 05/07/10 Age : 40
Emne: Sv: Kan ondskab skjules? Tirs Aug 19, 2014 8:31 pm
Tesposinus skrev:
Prospero skrev:
Håber ikke det går alt for meget ud over aktiviteten her.
Det gør det helt sikkert, men forhåbentlig betyder det samtidigt, at vi kan komme tilbage til kvaliteten af aktivitet, der herskede før han sneg sig herind igen. Men det er jo også ydermere op til os at bevare aktiviteten. Vi må bare være lidt kreative så vi regelmæssigt kan skrive lidt hist og her om dit og dat. Akari har hendes talisman og wand-salg tråde, Moonlight_tiger har altid ét eller andet at bringe til foraet og jeg er sikker på, at du sagtens kan komme med nogle interessante indlæg om dit Koetting arbejde. Right!? SilvaVirus og Christian kan sikkert sagtens komme med noget, også, og vores nye medlem Frater Voloscire har været pænt aktiv herinde. JegErTilbage kan sikkert også til tider komme med nogle nye spørgsmål eller ønsker om debat omkring visse emner. Jeg kan evt. komme med lidt nyt omkring mit alkymiske arbejde og studium, selvom vores alkymister herinde er i stort undertal; men det kunne jo være, at der var nogle medlemmer, der ville finde det interessant under alle omstændigheder.
Min tid er dårlig som altid pga. mit arbejde, men hvis der kan være tid til meningsløs diskussion med Chrode, så kan der saftsuseme også være tid til nogle generelle indlæg! Så det MÅ jeg bare afsætte tid til i ny og næ. Basta!!
Frater Voloscire
Antal indlæg : 136 Join date : 27/05/14 Age : 54 Geografisk sted : sydjylland
Emne: Sv: Kan ondskab skjules? Tors Aug 21, 2014 7:09 pm
Jeg tror at Donlup er den slags menneske, at hvis han er på et forum, så er det HANS forum. Han vil være festens midtpunkt hvad end det så kræver.