Bare lige for at være helt sikker på at jeg har forstået dig korrekt.
Du mener ikke at necromancy, dæmon tilbedelse er sort magi hvis det ikke bruges til volde andre skade??
Ved godt at vi ikke blive enige og det har jeg det også fint med, skal bare lige være helt sikker på at jeg har forstået dig korrekt
Hvad har dæmontilbedelse i det hele taget med magi at gøre? Man behøver vel ikke være ond selv selvom man er det ondes redskab. Nikromanti er på samme måde som evokation efter min mening hverken godt eller ondt i sig selv.
SilvaVirus
Antal indlæg : 314 Join date : 17/06/11 Age : 45 Geografisk sted : Græsted
Da demonolatore gør brug af magiske ritualer og redskaber, mener jeg sagtens man kan betegne dæmon tilbedelse som magi.
Men du har stadig ikke svaret på mit spørgsmål. Lad mig stille det lidt mere bredt.
Mener du magi, her mener jeg al slags magi, mener du det man "opdeles" i sort/hvid alt efter hvad det bruges til??
Jeg definerer sort, grå og hvid magi udfra formålet og ikk selve de magiske operationer. At gå i pagt med en dæmon anser jeg ikke som sort magi i sig selv, men hvis man går i pagt med den og får den eller beder den om at gøre skade på et andet menneske så er det sort magi.