Jeg sætter bare tingende i perspektiv. Det er jo åndssvagt bare at nævne ting uden at det har noget med sammenhængen at gøre og det er endnu mere åndssvagt at sige noget og så ikke arbejde videre med det. I en roman skriver forfatteren jo heller ikke om noget uden at det skal have en eller anden betydning.
Akari
Antal indlæg : 501 Join date : 12/05/12 Geografisk sted : Trollheim
Emne: Sv: Hvor bør denne besked være??? Ons Sep 12, 2012 2:54 pm
Jamen du rykker bare der over XD du behøver ikke at vente :p
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Hvor bør denne besked være??? Ons Sep 12, 2012 3:17 pm
Ateisten skrev:
Jeg sætter bare tingende i perspektiv. Det er jo åndssvagt bare at nævne ting uden at det har noget med sammenhængen at gøre og det er endnu mere åndssvagt at sige noget og så ikke arbejde videre med det. I en roman skriver forfatteren jo heller ikke om noget uden at det skal have en eller anden betydning.
Der var slet ikke behov for at "sætte noget i perspektiv". Din pointe var forstået; du syntes, det var en meningsløs kommentar, og det er du i din fulde ret til. Men så er den heller ikke længere. De små-provokerende konfrontationer du kommer med i form af en flok meningsløse links er både fornærmende, såvel som endnu mere betydningsløse end hvad du selv syntes, Hejle's kommentar om bevidsthed & eksistens var. Hejle syntes, det var passende; du var uenig. Sådan er livet. Men provokerende og generelt generende "stikpiller" vil jeg ikke se!
Dertil vil jeg også gerne påminde I andre, der har skudt lidt med skarpt efter Ateisten lige nu, grundet hans små-fornærmende kommentarer i denne tråd, om at tale pænt til hinanden. Som I kan se foroven, er jeg fuldstændig på samme bølgelængde med dét, at Ateisten's bemærkninger er uanstændige og særdeles uvelkomne på foraet. Men vi skal alle stadig tale pænt samt behandle hinanden anstændigt og med respekt.
Som en sidste bemærkning: jeg ser gerne, denne diskussion fortsætter, i tråden Ateisten har oprettet dertil. Hvis den fortsætter med at rive Hejle's selvintroduktion til plukfisk, bliver denne tråd låst. Håber alle forstår og er villige til at acceptere vilkårene.
Tusmørkevandre
Antal indlæg : 75 Join date : 12/12/11 Age : 35
Emne: Sv: Hvor bør denne besked være??? Ons Sep 12, 2012 5:37 pm
Velkommen til Hejle
Dejligt at have dig her. Jeg synes altid det spændende når der kommer nye til her inde. Jeg husker selv min introduktions besked. Det var godt nok noget sjovt at starte her inde. Men folk er meget åbne overfor nye. Vi er jo så vidt forskellige her inde - så der er plads til folk. Jeg synes det fedt du åbne så meget op for hvem du er - Og HTX er nice. Gik selv på STX men kan da godt mærke i dag at folk fra HTX bare er mere hardcore Og det en god alder lige som at starte med at undersøge nye felter.
Jeg skal da være til rådighed hvis du har brug for noget viden om nekromantik, voodoo, påkaldelser eller lignende. Det som du nok vil finde ud af er at det okkulte ikke bare er et spændende emne men også et utroligt fangende studie - det går at man kommer til at se på verden fra nye vinkler og kan kun opmuntrer dig til at dykke længere ned i det Det altid sundt at lærer nye ting og mange af os her inde er ikke plege for at dele ud af nogle af de erfaringer vi har gjort os.
Men må jeg spørge hvad for en interesse du har i det okkulte? og hvad har du så læs om det?
Jeg håber du får en rigtig godt tid her inde og at du klarer dig godt med HTX.
Mange venlige hilsner Tusmørkevandreren
Shamanda
Antal indlæg : 23 Join date : 20/03/11 Age : 29
Emne: Sv: Hvor bør denne besked være??? Tors Sep 13, 2012 4:25 pm
Hjertelig velkommen til! Jeg håber du finder dit ophold spændende og oplysende!