Antal indlæg : 12 Join date : 08/02/14 Age : 26 Geografisk sted : Midtjylland
Emne: Drømme eller hvad? Fre Feb 21, 2014 8:52 pm
Hej. Jeg har problem med at sove og kan derfor ligge flere timer uden at falde i søvn. Men lige inden drømme stadiet, begynder jeg at se ting. Ting, som jeg ikke genkender. Ting, som jeg genkender. Det kan være alt. Ligefra dyr, ting, personer til steder. For det meste er det bare billeder. Oftest billeder af forskellige personer fra forskellige tider. Jeg ved ikke, hvad det er. Men et af disse "anfald" husker jeg bedre end de andre. Det må have været for to måneder siden. Jeg så en lang række billeder, hvoraf jeg stadig kan huske de fleste. Men der var et billede. Et billede, som nærmest har hjemsøgt mig lige siden. Der er et billede af en voksen kvinde og en unge pige. Der er stor mulighed for, at de er i familie. De er fra omkring 1700-tallet, kunne jeg så på grund af deres påklædning. De bar gammeldags kjole. De virkede afslappet, men samtidig var der er eller andet galt. Jeg kan stadig ikke sætte finger på hvad. Men der var et eller andet galt. Som om at de var i stor fare og de vidste det godt selv.
Jeg kan ikke huske, at jeg havde disse "anfald" som barn. Det er, som om de bare er kommet ud af ingenting.
Jeg ved ikke, hvad disse "anfald" er. Jeg håber, at nogen ved noget, kender noget til det eller selv har prøvet det. Jeg håber, at I kan hjælpe mig...
Moonlight_tiger
Antal indlæg : 762 Join date : 07/03/09 Age : 35 Geografisk sted : Et sted i Danmark
Emne: Sv: Drømme eller hvad? Fre Feb 21, 2014 10:18 pm
Hej Det lyder spændende, men samtidig lidt foruroligende. Jeg har ikke noget grundlag for at kunne sige, hvad det skulle være, men er af den overbevisning, at hvis sådanne billeder hænger fast, betyder de ét eller andet. Har du prøvet tarot for at få lidt indsigt i, hvad det betyder?
Angelus
Emne: Sv: Drømme eller hvad? Lør Feb 22, 2014 2:53 pm
Hej. Nej, jeg har ikke prøvet tarot for at se, hvad det betyder, men det burde jeg nok. Jeg er vil meget gerne finde ud af hvad det er og selvfølgelig hvad det betyder.
Christian
Antal indlæg : 204 Join date : 09/10/11 Age : 30
Emne: Sv: Drømme eller hvad? Søn Feb 23, 2014 6:22 pm
Det lyder meget spændende. Tjek dine privat beskeder! Har sendt en besked.
Angelus
Emne: Sv: Drømme eller hvad? Tirs Feb 25, 2014 7:42 pm
Hej Christian.
Vil du sende mig beskeden igen, da jeg ikke har kunne finde den. Tak
Ceenth
Antal indlæg : 321 Join date : 27/02/12 Age : 33 Geografisk sted : Sjælland
Emne: Sv: Drømme eller hvad? Tirs Feb 25, 2014 9:08 pm
Heheh... Har du ikke kunnet finde beskeden.. Eller din indbakke?
Christian
Emne: Sv: Drømme eller hvad? Ons Feb 26, 2014 5:04 pm
Argh! Det havde jeg helt glemt. Der er et problem på det her forum hvor at ens indboks forsvinder. Jeg kan simpelthen ikke huske hvordan man fixer det!
Ceenth
Emne: Sv: Drømme eller hvad? Ons Feb 26, 2014 7:24 pm
Tillad pop-ups for forummet eller send en besked til jer selv og click derfra ind på indbakken....
Tesposinus Admin
Antal indlæg : 1663 Join date : 05/03/09 Age : 44
Emne: Sv: Drømme eller hvad? Ons Feb 26, 2014 7:28 pm
Christian skrev:
Argh! Det havde jeg helt glemt. Der er et problem på det her forum hvor at ens indboks forsvinder. Jeg kan simpelthen ikke huske hvordan man fixer det!
Instruktionerne til hvordan ligger i "Velkommen" sektionen; mere præcist lige her. Bare scroll ned til indlæg nr. to på den side, hvor al den nødvendige info er at finde.
Håber dette var til lidt hjælp.
Christian
Emne: Sv: Drømme eller hvad? Ons Feb 26, 2014 8:48 pm
Det er sikkert til meget hjælp for Angelus! Mange tak tes.
Angelus
Emne: Sv: Drømme eller hvad? Lør Mar 01, 2014 5:36 pm
Hej. Jeg kunne ikke finde beskeden eller min indbakke. Og af frygt for at lyde mere blondt end jeg allerede er: Jeg kan stadig ikke finde det. Så er der nogen, som kan prøve at forklare det igen. Tak.
Christian
Emne: Sv: Drømme eller hvad? Lør Mar 01, 2014 6:38 pm
I henhold til informationen givet i ovenstående indlæg omkring håndtering af PB indbakke, får I her mere detaljerede instruktioner:
BROWSER JUSTERING - TILLAD POP OP-VINDUER
Trin 1: Hvis I eksempelvis benytter Firefox, skal I først gå op i "Funktioner".
Trin 2: Herfra klikker I på "Indstillinger".
Trin 3: Under fanen "Indhold" står der øverst "Bloker pop op-vinduer". Det er helt okay at have denne markeret som aktiv, men til højre herfor er der en knap, hvorpå der står "Undtagelser". Klik på denne.
Trin 4: Herfra skal I blot skrive Occulta Scientia web adressen (eller copy-paste den direkte herfra: occulta-scientia.forumotion.net), så denne bliver tilføjet som undtagelse. Herfra vil I kunne modtage pop op-vinduet, der indikerer ny PB i jeres indbakke.
BRUGERPROFIL JUSTERING - FÅ TILSENDT E-MAIL NOTIFIKATION
Trin 1: Klik på "Profil" knappen i forum menuen.
Trin 2: Klik derefter på fanen "Indstillinger".
Trin 3: Valgmulighed nummer seks fra toppen med titlen "Giv besked når der er ny privat besked" skal indstilles til "Ja".
BRUGERPROFIL JUSTERING - TILLAD NEWSLETTERS
Trin 1: Klik på "Profil" knappen i forum menuen.
Trin 2: Klik derefter på fanen "Indstillinger".
Trin 3: Valgmulighed nummer tre fra toppen med titlen "Allow newsletters" skal være sat til "Ja".
Dette skulle gerne sørge for, alt er i skønneste orden mht. jeres benyttelse af foraet. Skulle I ellers have spørgsmål, er I altid velkomne til at kontakte mig.
Mange venlige hilsner,
Tesposinus
___________________________ Hvis du stadig ikke kan finde ud af det siger du det bare!
Tesposinus Admin
Emne: Sv: Drømme eller hvad? Søn Mar 02, 2014 11:58 am
Når du har gjort som instrueret her, så skriv lige en besked her i tråden om, at nu har du indstillet din browser og din profil som angivet. Så kan jeg sende dig en hurtig lille "Testing, testing, 1, 2, 1, 2" PB. Så skulle du gerne få en email notifikation, at du har modtaget en PB i din indbakke. DERFRA skulle du så gerne kunne finde din "Privat Beskeder" knap.
Ceenth
Emne: Sv: Drømme eller hvad? Søn Mar 02, 2014 8:21 pm
Jeg synes altså at det er nemmere og meget hurtigere bare at click'e på sit eget navn så man kommer ind på sin egen profil og så sende en PB til sig selv der fra, den kommer op med et link der leder direkte ind i ens indbakke når man har sendt beskeden.. Edit: Har lige testet det: Hvis man ikke click'er på noget bagefter går den endda automatisk ind i ens indbakke for en...
Tesposinus Admin
Emne: Sv: Drømme eller hvad? Tirs Mar 04, 2014 7:06 pm
Ceenth skrev:
Jeg synes altså at det er nemmere og meget hurtigere bare at click'e på sit eget navn så man kommer ind på sin egen profil og så sende en PB til sig selv der fra, den kommer op med et link der leder direkte ind i ens indbakke når man har sendt beskeden.. Edit: Har lige testet det: Hvis man ikke click'er på noget bagefter går den endda automatisk ind i ens indbakke for en...
Sådan! Så bliver det fremover metoden til "selvaktivering" af brugerprofilopdateringerne.
Ceenth
Emne: Sv: Drømme eller hvad? Ons Mar 05, 2014 3:10 pm